  • 11. Data: 2012-07-03 09:46:40
    Temat: Re: Eurobank konto online na główny ROR ?
    Od: "mohonk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał(a):

    > Tak, pogoń kartę w Aliorze a otwórz np. w DB - tam wypłaty gratis.

    Albo w którymś z klonów Pana Leszka Cz.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 12. Data: 2012-07-03 12:25:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 03 Jul 2012 07:46:40 +0000, mohonk napisał(a):

    > Albo w którymś z klonów Pana Leszka Cz.

    Moim zdaniem aktualnie to najlepiej w Synku. Konto założy w 5 minut przy
    pomocy komputera. Karta na razie jest darmowa więc trzeba korzystać.
    Przelewy między Ojcem a Synkiem idą online także czego więcej chcieć od
    takiego combo?

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2012-07-03 14:18:35
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Nikt nie wspomniał o wpłatomatach EB, księgujących kasę na koncie
    online "świątek, piątek i niedzielę". U mnie już od ponad 2 lat EB
    online to podstawowy ROR do operacji gotówkowych

  • 14. Data: 2012-07-03 23:18:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dwr" 4ff28946$...@n...home.net.pl

    > Tak, pogoń kartę w Aliorze a otwórz np. w DB - tam wypłaty gratis.

    Ojejej!!! DB!!!! Przecież ja tam mam stówę do poboru...
    Dobrze, że czytam ten post -- muszę lecieć, aby zdążyć dzisiaj z tym poborem...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-07-04 10:52:49
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 2 Lip, 15:36, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Mułowate www. Czasami trzeba czekać po kilkanaście minut na przelew
    > między swoimi kontami czasami aby odświeżyć ich stan trzeba wyjść i wejść
    > jeszcze raz - takie koszmarki. Ja w swojej kilku letniej karierze to
    > jednak pamiętam najbardziej zawodność dochodzenia przelewów. Coś wysłane
    > pierwszą sesją elixir w poniedziałek na 99% pierwszą nie dojdzie.
    > Może zrezygnuj w Aliorze z samej karty i konto zostaw a poszukaj czegoś z
    > darmowymi wypłatami bankomatowymi zawsze to trochę bezpieczniej.

    Fakt, www EB potrafi wyczyniać różne wesołe rzeczy. Kiedyś zleciłem
    przelew do Optimy - u celu zaksięgowano, a w EB dalej sobie wisi jako
    oczekujący :DDD A co do przelewów przychodzących... Zlecony na dziś
    rano z ING właśnie dotarł do EB, kiedy indziej w analogicznej sytuacji
    czekałem do II-ej sesji Elixir.

  • 16. Data: 2012-07-04 13:33:32
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 2 Lip, 23:22, "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    > Hmmm...  a nie żartujesz?

    Wygląda na to, że nie - http://www.eurobank.pl/themes/files/docs/TOiP-konta_
    os_i_karty_platnicze_2.pdf
    - "Liczba bezpłatnych przelewów wewnętrznych w miesiącu kalendarzowym
    - bez limitu"
    Przyznam się, że sam o tym nie wiedziałem i nigdy nie testowałem

  • 17. Data: 2012-07-19 00:10:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" jsuhal$grb$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > pomocy komputera. Karta na razie jest darmowa więc trzeba korzystać.
    > Przelewy między Ojcem a Synkiem idą online także czego więcej chcieć od

    Oprocentowania depozytu?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-07-19 12:00:53
    Od: g...@p...onet.pl

    Plusy EB wg mnie

    - 1% moneyback (wpływy 3k), ale rezygnujesz z kredytówek, warunków zwrotu, negocjacji
    darmowości, nie wisi Ci BTE na pierdylion PLN.
    - Wypłaty ATM darmowe, nieograniczone! (na wypadek runu)
    - Oszczędnościowe na żądanie

  • 19. Data: 2012-07-21 09:51:15
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Co do mułowatego www - właśnie wykonałem przelew z bieżącego na oszczędnościowe -
    szok! poszło online!

  • 20. Data: 2012-07-21 09:53:23
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-21 09:51, eisenberg pisze:
    > Co do mułowatego www - właśnie wykonałem przelew z bieżącego na oszczędnościowe -
    szok! poszło online!

    Nie zdziw się, jak Ci przez 3 dni nie zaktualizuje salda, dopóki nie
    klepniesz F5 ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.