  • 1. Data: 2003-09-14 21:04:29
    Temat: Eurobank - Warszawa - zauwazono.
    Od: "Azjata" <a...@W...pl>

    Dzis (niedziela) w C.H. Reduta (Carrefour) zauwazylem cztery boksy zasloniete
    czerwonym materialem spod ktorego widoczna byla duza nazwa Eurobank. Dwa duze
    standy oraz dwa biurka/lady z miejscem na monitor komputera. Wszystko wykonane
    porzadnie z alumnium, trudno bylo cos zauwazyc przez czerwona zaslone, jednak
    wyglada na to ze kolory to bialy z niebieskimi napisami i czerwonymi wstawkami
    (choc tego nie jestem pewny). Calosc juz podlaczona do sieci zasilajacej oraz
    innych mediow.

    Zapewne przygotowuja sie do rozpoczecia dzialalnosci. Ktos zauwazyl gdzies
    indziej podobne instalacje ?

    Azjata.

  • 2. Data: 2003-09-14 21:41:22
    Temat: Re: Eurobank - Warszawa - zauwazono.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Azjata wrote:
    > Zapewne przygotowuja sie do rozpoczecia dzialalnosci. Ktos zauwazyl
    > gdzies indziej podobne instalacje ?

    No wlasnie, bo do Reduty mam za daleko :) Moze Galeria Moktow chociaz? :)

  • 3. Data: 2003-09-14 21:46:52
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    Użytkownik "Azjata" <a...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Zapewne przygotowuja sie do rozpoczecia dzialalnosci. Ktos zauwazyl gdzies
    > indziej podobne instalacje ?

    po przeczytaniu Twojego opisu stwierdzam, ze cos podobnego widzialem w M1
    czeladz. stoi to obok MediaMarkt i dlatego bardzo mnie nie zainteresowalo -
    wszak dookola pelno czerwonych reklam MM - rowniez to uznalem za
    niedokonczone dzielo marketoidow z MM. powiem szczerze ze jak na bank to
    wygladalo straaaasznie 'kameralnie'...

    --
    kasza

  • 4. Data: 2003-09-14 22:01:26
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No wlasnie, bo do Reduty mam za daleko :) Moze Galeria Moktow chociaz?
    :)

    Witam,

    niedziela - 16:00 - nie stwierdzono w GM. Zobacze jutro w dzien.

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2003-09-16 09:50:59
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    Osoba podpisujaca sie jako SzYmOn nagle oderwala sie od swoich zajec i
    naskrobala nastepujaca wiadomosc dla swiata:
    > niedziela - 16:00 - nie stwierdzono w GM. Zobacze jutro w dzien.

    wtorek - 11.00 - zauwazono Eurobank w GM :)

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 6. Data: 2003-09-16 10:11:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Solos wrote:
    > wtorek - 11.00 - zauwazono Eurobank w GM :)

    Yea :) To teraz tylko czekac kiedy otworza i lece otwierac konto :) Przy
    okazji zamkne Nordee (LGNet ;)

  • 7. Data: 2003-09-16 10:21:39
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    | Yea :) To teraz tylko czekac kiedy otworza i lece otwierac konto :) Przy
    | okazji zamkne Nordee (LGNet ;)

    W kwestii d. LGnet ja obrałem strategię czekania :) żeby zobaczyć co będzie
    się dalej działo... Oczywiście umowy z Nordea nie zamierzam zawierać :)

  • 8. Data: 2003-09-16 12:16:25
    Od: "hihi" <e...@w...pl>

    w którym miejscu w GalMok?

  • 9. Data: 2003-09-16 14:27:27
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    Osoba podpisujaca sie jako hihi nagle oderwala sie od swoich zajec i
    naskrobala nastepujaca wiadomosc dla swiata:
    > w którym miejscu w GalMok?

    na tej scianie gdzie jest empik i smyk, przy samym wejsciu (przykryte
    czerwona tkanina)

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 10. Data: 2003-09-17 12:41:41
    Od: "wildsnake" <w...@W...pl>

    W Poznaniu jak dotad nie zauwazylem. Moze to dlatego, ze gdzie sie nie spojrze
    to widze BZ WBK ;-))