  • 1. Data: 2003-09-14 22:07:47
    Temat: Czy dzis VE VW...
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    ...dzialaly Panstwu?

    Dwukrotnie (ok. 14 i 16) probowalem robic zakupy i odmowa. Kazda
    odmowa to na moj gust troche 'domyslne' usmiechy pan kasjerek,
    ale pal diabli, gorzej gdyby czlowiek byl w podrozy i stanal na stacji
    benzynowej. Ostatecznie kard. Glemp zakazowal zakupow
    w supermaketach w niedziele, ale czemu VW do tego przyklada reke?
    Ja chcialem kupic CD z piesniami religijnymi w Auchanie...

    Ciekawia mnie Panstwa doswiadczenia dlatego, bo napisalem
    do VW info na ten temat.

    --
    Adek

  • 2. Data: 2003-09-15 10:42:45
    Temat: Re: Czy dzis VE VW...
    Od: "Chris" <b...@k...AQQ.pl>

    > Ja chcialem kupic CD z piesniami religijnymi w Auchanie...

    ja probowalem placic za paliwo na stacji i tez 2 x odmowa ... na szczescie
    mialem jeszcze druga karte ...

    > Ciekawia mnie Panstwa doswiadczenia dlatego, bo napisalem
    > do VW info na ten temat.

    i co odpowiedzieli ??
    --
    Pozdrawiam,
    BorQ.

  • 3. Data: 2003-09-15 13:57:26
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Sep 2003 12:42:45 +0200, "Chris" <b...@k...AQQ.pl>
    napisał(a):

    >ja probowalem placic za paliwo na stacji i tez 2 x odmowa ... na szczescie
    >mialem jeszcze druga karte ...

    >i co odpowiedzieli ??

    Jednak odpowiedzieli. :-)
    Ze przepraszaja za problemy z autoryzacja i wynikle klopoty.

    --
    Adek

  • 4. Data: 2003-09-16 07:13:02
    Od: "SlawekM" <m...@p...onet.pl>

    > Ciekawia mnie Panstwa doswiadczenia dlatego, bo napisalem
    > do VW info na ten temat.

    VW Bank to ta sama niemiecka "jakosc", co samochodów VW. I dzialaja wg tej
    samej dewizy, co dealerzy samochodów VW - "nie interesuja mnie ci, którzy
    kupili samochód, tylko ci, którzy maja zamiar go kupic".

    pzdr.
    SlawekM