  • 1. Data: 2002-08-01 13:02:46
    Temat: Euro
    Od: "tomcio" <t...@N...pl>

    Gdzie kupie najtaniej euro w Poznaniu?
    czy lepiej kupic w banku czy w kantorach?

    Tomcio
    t...@i...pl
    ICQ: 67881172

  • 2. Data: 2002-08-01 13:05:04
    Temat: Re: Euro
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomcio" <t...@N...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie kupie najtaniej euro w Poznaniu?
    > czy lepiej kupic w banku czy w kantorach?

    W mojej okolicy Pekao SA ma przyzwoite kursy w stosunku do kantorowych.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-08-01 16:40:32
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    "tomcio" <t...@N...pl> wrote in message
    > Gdzie kupie najtaniej euro w Poznaniu?
    > czy lepiej kupic w banku czy w kantorach?

    3 tygodnie temu robilem rozeznanie: z bankow najlepiej wychodzilo Pekao
    SA, potem Fortis. Kantory to zależy, nie ma stałej reguły, bo z rozna
    predkoscia reaguja na zmiany kursow, ale w koncu najbardziej sie
    oplacilo w kantorze na Ratajczaka, zaraz za Multibankiem.