  • 1. Data: 2002-06-01 18:59:26
    Temat: Era >>> GPRS >>> WAP mBank
    Od: nowy <n...@b...pl>

    Zamierzam sobie kupic nowa sluchawke. Slyszalem, ze nie wszystkie
    wspolpracuja z mBankiem. Z ktora z ponizszych nie bedzie klopotow?

    Ericsson T65
    Ericsson T39m
    Siemens MT50

    pozdr

  • 2. Data: 2002-06-01 19:03:45
    Temat: Re: Era >>> GPRS >>> WAP mBank
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Z Ericssonem T65 na pewno beda

    Krasnal z Krakowa

  • 3. Data: 2002-06-01 19:29:52
    Od: "Krzysztof J. Czarnocki" <C...@i...pl>

    Z tym, że E T65 ma tendencje do wieszania się
    przynajmniej te dwa modele które miałem i musiałem zmienić na T68

  • 4. Data: 2002-06-01 19:30:02
    Od: nowy <n...@b...pl>

    > Z tym, że E T65 ma tendencje do wieszania się
    > przynajmniej te dwa modele które miałem i musiałem zmienić na T68

    A T39m? Znalazlem cos takiego, wiec chyba dziala
    http://groups.google.com/groups?selm=acgjek%24h3l%24
    1%40news.tpi.pl
    W zasadzie to T39 bardziej by mi odpowiadal, bo ma port IRDA i moge
    wykorzystywac do z palmtopem :-)

    pozdr

  • 5. Data: 2002-06-03 08:06:03
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    A czy komuś udało się to z Nokia 6310?

  • 6. Data: 2002-06-03 08:42:30
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Stefan" > A czy komuś udało się to z Nokia 6310?
    Mnie. Bez najmniejszych problemów.
    Marcin

  • 7. Data: 2002-06-03 09:09:12
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Stefan" > A czy komuś udało się to z Nokia 6310?
    > Mnie. Bez najmniejszych problemów.
    U mnie nie znajduje serwera (Era)

  • 8. Data: 2002-06-03 10:11:28
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    > U mnie nie znajduje serwera (Era)

    Też mam telefon w Erze. Moje ustawienia to:
    Nazwa zestawu ustawień: mBank
    Strona główna: http://wap.mbank.com.pl
    Tryb sesji: Ciągłe
    Zabezpieczenie połączenia: Tak
    Nośnik danych: GPRS
    Połączenie GPRS: Gdy trzeba
    Punkt dostępu GPRS: erainternet
    Adres IP: 193.041.230.094
    Typ uwierzytelniania: Bezpieczne
    Typ logowania: Automatycznie
    Nazwa użytkownika: eranet
    Hasło: eranet

    Taryfikacja połączeń jak za przesył danych w Erze czyli 0,06 zł za każde
    rozpoczęte 10kB na jedną sesję. Życzę powodzenia w konfigurowaniu!
    Marcin

  • 9. Data: 2002-06-03 10:47:23
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    > Taryfikacja połączeń jak za przesył danych w Erze czyli 0,06 zł za każde
    > rozpoczęte 10kB na jedną sesję. Życzę powodzenia w konfigurowaniu!
    > Marcin
    A nie da się tak jak standardowy WAP - czyli 10 PLN miesięcznie i hulaj
    dusza?

  • 10. Data: 2002-06-03 10:54:14
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    > A nie da się tak jak standardowy WAP - czyli 10 PLN miesięcznie i hulaj
    > dusza?
    Niestety nie da się. Przynajmniej na razie. ktoś na grupie wspominał, że ma
    to się zmienić. Taka modyfikacja byłaby korzystna tylko dla użytkowników
    Ery. W Plusie czy w Idei to w zasadzie bez różnicy. Według mnie koszt tych
    połączeń nie jest duży, to raptem 6 groszy za sesję.
    Pozdrawiam
    Marcin