  • 1. Data: 2002-06-01 20:14:59
    Temat: Ile zarobily wladze bankow...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Ile zarobiły władze banków?
    (PAP, jkl/01.06.2002, godz. 12:11)

    Ponad 144 mln zł zarobiły w roku ubiegłym władze notowanych na GPW banków.
    Jest to suma niemal o 30 proc. wyższa niż rok wcześniej, mimo to, że w tym
    samym czasie łączny zysk netto spółek z tego sektora spadł o 3 proc. -
    informuje "Parkiet".

    Rekordzistą, jeśli chodzi o zarobki, były władze BIG-BG. Zarząd banku
    otrzymał w ubiegłym roku ponad 32 mln zł z czego 11 mln stanowiła nagroda za
    sukces z zysku za rok obrotowy 1998/1999.

    Władze warszawskiego banku już w 2000 r. znajdowały się na pierwszym miejscu
    w prowadzonym przez "Parkiet" rankingu, zarówno w klasyfikacji wśród banków,
    jak i wśród wszystkich giełdowych firm. Co ciekawe, mimo że zarząd i rada
    nadzorcza BIG-BG otrzymały w roku ubiegłym wynagrodzenie tylko niespełna o
    30 proc. niższe niż wyniósł zysk netto, to jeszcze zarobiły 300 tys. zł w
    spółkach zależnych.

    Niemal 26 mln zł łącznie otrzymały w 2001 r. władze PBK i BPH. Banki te po
    fuzji nie podały wynagrodzeń dla każdego z nich osobna, jednak po zsumowaniu
    zarobków zarządów i rad nadzorczych PBK i BPH w 2000 r. okazało się, że
    koszty płac wzrosły o ponad 100 proc."

    http://biznes.onet.pl/0,502903,wiadomosci.html

  • 2. Data: 2002-06-02 09:42:56
    Temat: Re: Ile zarobily wladze bankow...
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...home.pl>

    Użytkownik minik <m...@m...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adba1b$hcg$...@n...onet.pl...

> [...]
    > Jest to suma niemal o 30 proc. wyższa niż rok wcześniej, mimo to, że w tym
    > samym czasie łączny zysk netto spółek z tego sektora spadł o 3 proc. -

    Jesli udzialowcy chca tyle placic najemnym managerom, to ich sprawa. Ja w
    kazdym razie unikam akcji spolek, ktore wyplacaja swym prezesom i zarzadowi
    krocie pomimo marnych wynikow finansowych. Nie doloze tym samym reki do teg
    procederu. Ale jesli sa tacy filantropi, ktorzy zamiast skasowac dywidende,
    wola ja rozdac zarzadowi, to ich prywatna sprawa ;-)

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl

  • 3. Data: 2002-06-02 10:26:09
    Od: "Henryk Plumski" <plumski@poczta,gazeta.pl>

    "minik" <m...@m...net> napisał(a) nam oto tak:

    > "Ile zarobiły władze banków?

    (ciach, zaglądanie do kieszeni)

    Powiem krótko, to co mówię od lat:
    "Było się uczyć" *

    * Powyższe dotyczy również mojej osoby :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 4. Data: 2002-06-02 11:39:59
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 2 Jun 2002 12:26:09 +0200, "Henryk Plumski"
    <plumski@poczta,gazeta.pl> wrote:

    >Powiem krótko, to co mówię od lat:
    >"Było się uczyć" *

    Tylko czego ?
    Bo ci co dzisiaj koncza bankowosc to raczej maja nieciekawe
    perspektywy :(
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-06-02 13:21:01
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > Powiem krótko, to co mówię od lat:
    > "Było się uczyć" *

    raczej: "było zawczasu wydeptywać odpowiednie ścieżki do odpowiednich
    ludzi", albo od razu: "było się zapisać do partii (kolor obojętny)"

    pozdrav
    siepacz

  • 6. Data: 2002-06-02 14:43:51
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Henryk Plumski" <plumski@poczta,gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Powiem krótko, to co mówię od lat:
    > "Było się uczyć" *

    CZEGO ????
    Kombinacji "alpejskich" ?????
    Normalnie, to taki zarząd "od jutra" może nie przychodzić do roboty, a i
    "wilczy bilet" murowany.
    Ale chyba główni akcjonariusze wiedzą, co robią (sobie dobrze), skoro na to
    pozwalają.

  • 7. Data: 2002-06-02 14:45:56
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <add64p$4qb$1@news.onet.pl>, siepacz wrote:

    > raczej: "było zawczasu wydeptywać odpowiednie ścieżki do odpowiednich
    > ludzi", albo od razu: "było się zapisać do partii (kolor obojętny)"

    A ja uwazam inaczej:
    "Swiat nalezy do cwaniakow, kombinatorow i politykow :)))

  • 8. Data: 2002-06-02 14:49:56
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnafkbt7.h0v.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...
    > A ja uwazam inaczej:
    > "Swiat nalezy do cwaniakow, kombinatorow i politykow :)))

    Należał, należy i będzie należał:-(

    Czy uważasz, że dekalog jest zbiorem zasad tylko dla biedoty ????

  • 9. Data: 2002-06-02 16:45:00
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy uważasz, że dekalog jest zbiorem zasad tylko dla biedoty ????

    Nie, tylko dla tych z cienkim porfelem. Wraz z jego grubnieciem, rzeczony
    zbior zasad topnieje ....

  • 10. Data: 2002-06-03 06:44:51
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    inkoguto wrote:

    > Normalnie, to taki zarząd "od jutra" może nie przychodzić do roboty, a i
    > "wilczy bilet" murowany.

    tak, ale taki zarzad po paru latach nie musi juz przychodzic do roboty
    ;)