  • 1. Data: 2003-06-29 21:22:13
    Temat: wkład własny - 10 %
    Od: "Jacek" <j...@t...pl>

    jakie banki akceptują wkład własny 10 % ?

  • 2. Data: 2003-06-30 08:31:34
    Temat: Re: wkład własny - 10 %
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    raczej ciężko im przechodzi przez gardło chociaż deklarują że "nie ma
    problemu". Z tego co wiem, to akceptują go (dodatkowe ubezpieczenie różnicy
    wkładu własnego):
    1. BGK
    2. Millenium
    3. LG Petro Bank

    należy się liczyć z tym ze:
    1. kredyt w CHF/EUR/USD może nie być dostępny przy niskim wkładzie
    2. trzeba ponosić dodatkowe zabezpieczenia kredytu które kosztują niemało.
    3. banki nie lubią klientów którzey nie mają pieniędzy

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 3. Data: 2003-06-30 13:05:01
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > 2. trzeba ponosić dodatkowe zabezpieczenia kredytu które kosztują niemało.
    > 3. banki nie lubią klientów którzey nie mają pieniędzy

    Kredyt Bank udziela od 5% wkładu własnego bez problemu. Jednakże brakujaca
    kwota do 20% powinna byc ubezpieczona. Załatwia to bank a płaci klient.
    Pozdrowienia Tensor1.
    PS. Polecam kredyt w PLN. Oprocentowanie WIBOR3M+1,5% = 6,86% (od 1 lipca).

  • 4. Data: 2003-06-30 14:39:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > płaci klient. Pozdrowienia Tensor1.
    > PS. Polecam kredyt w PLN. Oprocentowanie WIBOR3M+1,5% = 6,86% (od 1

    Zobacz tez oferte PKO BP - od pierwsego lipca zmieniaja swoje
    oprocentowanie

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci