  • 1. Data: 2007-10-17 00:10:22
    Temat: EU capital bank - chyba śmieszny wałek
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Dziwna firma, niby znany bank z wysp o którym wyszukiwarki milczą a znajdują
    polskie fora, gdzie "przedstawiciele na polskę" poszukują zainteresowanych
    biur kredytowych, które muszą wpłacać jakieś tam pieniądze za roczny
    abonament na korzystanie z ichnego odpowiednika BIKu itp

    www.eucapitalbank.com i powiązana stronka treścią
    http://www.getaloan4me.net/

    o tej drugiej coś tam w necie jest ale nie na temat raczej i dyskwalifikuje
    to jako prawdziwy BANK... http://www.ecademy.com/node.php?id=67722

    a w polsce cała masa przedstawicieli na polskę i między innymi:

    http://ze4lot.webd.pl/maf/ czy http://profireal.wizytowka.pl/

    dodatkowo na forach zgłaszały się dwie osoby, które niby otrzymały u nich
    kredyt z anglii, a jeden gość niestworzone historie opisuje, że o wejściu
    ich na polski rynek pisał Puls Biznesu .....a napewno bym nie przeoczył
    (chyba;)

    ciekaw jestem, bo od początku jestem tutaj sceptyczny, czy to ruszy czy to
    jakiś dziwny wałek? mam nadzieję, że jestem przewrażliwiony...

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 2. Data: 2007-10-18 01:06:52
    Temat: Re: EU capital bank - chyba śmieszny wałek
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > ciekaw jestem, bo od początku jestem tutaj sceptyczny, czy to ruszy czy to
    > jakiś dziwny wałek? mam nadzieję, że jestem przewrażliwiony...

    już wiadomo...

    http://www.mileniumnet.pl/index-8.html

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 3. Data: 2007-10-23 14:44:26
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    PaydayUK to jedna z trzech firm w UK oferujaca pozyczki-chwilowki (obok
    pundstillpayday i expresscostam.). Cala reszta ogloszen 'chwilowek' to po
    prostu agenci tychze firm. Swego czasu myslalem o nawiazaniu wspolpracy z
    paydayuk i zrobieniu witryny dla Polakow mieszkajacych w UK, ale koniec
    koncow jakos nie za bardzo chcialbym zostac lichwiarzem (pozyczasz 100
    funtow, oddajesz po miesiacu 130)
    Troche bardziej rozbudowana wersja chwilowek jest opcja 3 miesieczna -
    pozyczasz np 400 funtow i oddajesz 650 po 3 miesiacach: nadal lichwa..

    Z kolei secured loans to temat rzeka: kilkaset agencji bardzo aktywnie
    oglasza sie praktycznie wszedzie, ale nie zapominajmy, ze w calym UK dziala
    tylko kilkanascie bankow - koniec koncow to jeden z nich udzieli Ci tej
    pozyczki zabezpieczonej hipoteka..

    Moim najwiekszym bledem w UK jak dotad bylo zaaplikowanie o kredyt
    samochodowy u jednego z posrednikow. Nastepnego dnia mialem okolo 8 smsow i
    10 polaczen od 'superunsecured loans', 'hiper...', 'best...', 'quick...'
    Rzygac sie chce.. Gdzies nie odhaczylem jakiegos paragrafu o zgode na
    przetwarzanie danych i teraz tone w ulotkach (dwie siatki miesiecznie - to
    nie zart, z kazdej kartki musze pieczolowicie usuwac wlasne nazwisko, adres,
    itp..)

    Wracajac do watku - walka tu nie widze - tylko kilku cwaniakow oferujacych
    pozyczki z oprocentowaniem ala lombard pana Stasia

  • 4. Data: 2007-10-23 17:07:52
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci

    > Wracajac do watku - walka tu nie widze - tylko kilku cwaniakow oferujacych
    > pozyczki z oprocentowaniem ala lombard pana Stasia

    jest, jest walek dosc szybko sie wyjasnilo... sa oszukane biura kredytowe
    jak i klienci zainteresowani, którzy wplacili niewiadomo komu na konto do
    lloyds bank jakies drobne za niby sprawdzenie w bazie EXPERIAN.

    W tej sprawie dzwonil juz do mnie P.M.Dopierala z TVN i masa oszukanych
    ludzi wiec sprawa jest rozwojowa.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.