    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: EU capital bank - chyba śmieszny wałek
    Date: Wed, 17 Oct 2007 02:10:22 +0200

    Dziwna firma, niby znany bank z wysp o którym wyszukiwarki milczą a znajdują
    polskie fora, gdzie "przedstawiciele na polskę" poszukują zainteresowanych
    biur kredytowych, które muszą wpłacać jakieś tam pieniądze za roczny
    abonament na korzystanie z ichnego odpowiednika BIKu itp

    www.eucapitalbank.com i powiązana stronka treścią
    http://www.getaloan4me.net/

    o tej drugiej coś tam w necie jest ale nie na temat raczej i dyskwalifikuje
    to jako prawdziwy BANK... http://www.ecademy.com/node.php?id=67722

    a w polsce cała masa przedstawicieli na polskę i między innymi:

    http://ze4lot.webd.pl/maf/ czy http://profireal.wizytowka.pl/

    dodatkowo na forach zgłaszały się dwie osoby, które niby otrzymały u nich
    kredyt z anglii, a jeden gość niestworzone historie opisuje, że o wejściu
    ich na polski rynek pisał Puls Biznesu .....a napewno bym nie przeoczył
    (chyba;)

    ciekaw jestem, bo od początku jestem tutaj sceptyczny, czy to ruszy czy to
    jakiś dziwny wałek? mam nadzieję, że jestem przewrażliwiony...

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.