  • From: "JOHNNY" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dziwne...
    Date: Sat, 2 Feb 2002 14:45:51 +0100

    Wszyscy pisza, ze Inteligo jest do ****, bo wprowadzili oplaty za karty i za
    prowadzenie rach (>99,99), prawie wszyscy tu sie wypowiadajacy mowia, ze
    zaraz wypowiedza umowy o prowadzenie rachunku...
    A ja wczoraj wypelnilem wniosek o otwarcie rachunku w... Inteligo, dzisiaj
    mila pani do mnie zadzwonila i w ciagu 10 dni zjawi sie kurier z karta i
    umowa. :-))))
    To co przemawia za Inteligo w moim przypadku, to mozliwosc otrzymywania
    przelewow zza granicy (SWIFT).
    A oplaty.... hmm... trzymajac ok. 150 zl. odsetki pokrywaja oplaty za
    karte. A min. saldo 100 (bez oplat) wydaje mi sie dobrym posunieciem BGB, bo
    chyba do rachunkow, na ktorych jest mniej, musza doplacac. I to jest (moim
    skromnym zdaniem) sluszne dzialanie banku, bo niby dlaczego ma doplacac do
    klientow (a swoja droga, ci ktorzy tak sie denerwuja, ze wprowadzono te
    oplaty, to chyba nie maja za duzo kasy w Inteligo... Nie, zebym tu sie
    chwalil ile to ja nie mam, bo sam nie bede tam trzymal za duzo (bo nie mam),
    ale te 100/miesiac to nie jest az taka duza kwota. A jak ktos nie ma, to
    chyba w tej sytuacji po prostu nie stac go na konto w banku.

    To jest wylacznie moje zdanie na temat oplat za Inteligo, oczywiscie mozna
    sie z nim nie zgadzac.

    pozdr - J.

    P.S. Nie chcialem nikogo urazic moimi pogladami.