  • 1. Data: 2004-05-05 08:59:20
    Temat: Dzisiaj musze BPH pochwalc
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    W piatek ostatni nie udalo mi sie zautoryzowac transacji z sklepie mimo
    kilkukrotnych prob. No i nic, ale bank zablokowal mi dwa razy kwote
    zakupow. Zadzwonilem w piatek i mi powiedzieli, ze jedna transakcja jest
    rzeczywiscie odrzucona i zaraz mi recznie odblokuja, a druga ciagle wisi
    z pytaniem autoryzacyjnym i jeszcze powisi (7 dni), chyba ze pojde z
    kwitkami do oddzialu. Isc mi sie oczywiscie nie chcialo. A koles tez mi
    od reki tej kwoty nie odblokowal jak sie okazalo. No nic. Wczoraj
    blokada dalej wisiala.

    Dzisiaj patrze, a blokad juz nie ma, kasa jest z powrotem dostepna. Nie
    wiem z jakiej paki, bo niepasuje to do niczego, co mi konsultant
    powiedzial, ale kasa jest i mam nadzieje mi jej nie zabiora. Tak dla jaj.

    Bartol

  • 2. Data: 2004-05-05 14:59:02
    Temat: Re: Dzisiaj musze BPH pochwalc
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 05 May 2004 10:59:20 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

> [...]
    >wiem z jakiej paki, bo niepasuje to do niczego, co mi konsultant
    >powiedzial, ale kasa jest i mam nadzieje mi jej nie zabiora. Tak dla jaj.

    potwierdzam, pod tym wzgledem BePeHa jest Okej.
    jak kiedys mi zjadlo z bankomatu a nie wyplacilo i zlozylem reklamacje
    to w 2 dni mialem z powrotem. a nie 90 dni jak w inteligo hehe

    G.

  • 3. Data: 2004-05-05 20:22:29
    Od: "emerel" <e...@o...pl>

    tak to mi nawet PeKaOsa na ewww na drugi dzien po mailu z reklamacja
    zwrócilo.
    Ale konto i tak zamknalem.

    pzdr
    Mariusz

  • 4. Data: 2004-05-05 22:39:30
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > jak kiedys mi zjadlo z bankomatu a nie wyplacilo i zlozylem reklamacje
    > to w 2 dni mialem z powrotem. a nie 90 dni jak w inteligo hehe

    jak ja w Multi skladalem rekalmacje po blokada obciazyla karte ale sama
    blokada nie znikla
    to dzwonilem ok 1.00 w nocy zlozyc reklamacje... ok 8 rano juz bylo sio
    skorygowane
    a po 9.00 dzwonil facet poinformowac mnie o tym...

    i tak powinno byc..

    pozdro
    SirmarK