  • 1. Data: 2010-06-01 17:40:35
    Temat: Dziś bez polityki!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    Moim zdaniem należy pozwać Rosjan do sądu, ponieważ źle przetłumaczyli ostatni
    okrzyk, jaki dało się słyszeć w kabinie pilotów... Zamiast zwyczajowego w chwilach
    niebezpieczeństwa ,,Jezu, Maryjo, Józefie święty!!! widać na spreparowanych
    dokumentach (transkrypcjach?) jedno słowo, na dodatek brzydkie...

    http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_sam
    olotu_Tu-154_M.pdf

    Wracając do tematyki grupy... Hm... Jak tu wrócić do tej tematyki?...
    Bez GPSu nie wiem, gdzie jestem, więc nie wiem, jak wrócić...

    Ponoć piloci ze specjalnego 36 pułku zamierzają odchodzić na wieść
    o tym, że będą odbierali emerytury ze złych funduszy emerytalnych...
    Na pewno te postawy nie mają nic wspólnego z mądrością dowódców
    nakazujących lądowanie na przedpasiu...

    No dobra... Ktoś wie, ile im płacono? :)
    Nie wiem, jak wrócić do tematyki grupy -- pogubiłem się... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-06-01 19:55:21
    Temat: Re: Dziś bez polityki!!!
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>
    napisał w wiadomości news:hu3gmo$dqm$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
    Proponuje wypowiedzieć wojnę.Mamy F-16 i Patrioty.Wygramy i bedziemy wielcy.

  • 3. Data: 2010-06-01 21:49:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "argon1953" 4c0565bc$0$17097$6...@n...neostrada.pl

    > Proponuje wypowiedzieć wojnę.Mamy F-16 i Patrioty.Wygramy i bedziemy wielcy.

    Radio Trwam (czy jakoś podobnie) wyjaśniło, że jeśli piloci dobrze się znają
    (a wbrew temu, co mówią Rosjanie, za życia znali się dobrze) wystarczy jedno
    słowo do tego, by porozumieć się. I na pewno Radio Rydzyka miało na myśli to
    właśnie słowo kończące lot -- 'kurwaaaaaa......'...

    Myślałem (ale że głodnemu chleb na myśli i na innych patrzymy przez pryzmat
    nas samych...), że to brzydkie słowo, podczas gdy to jakieś słowo z żargonu
    lotniczego, którego ja po prostu (jako że nie mam studiów) nie rozumiem. :)

    Innymi słowy -- przepraszam za sianie złej atmosfery, jeśli atmosferę można zasiać.
    Najwyraźniej wszystko jest w porządku. Słowo nie znaczy nic brzydkiego i tym słowem
    właśnie piloci porozumieli się co do... dalszej części tamtego lotu. ;) Nie ma więc
    potrzeby podrywania F16 (notabene -- to bardzo ładne samoloty) i wypowiadania wojny
    Rosji. :) Radio Trwam mówiło, że te Patrioty są jakieś przestarzałe -- nie pierwszy
    już raz Ojciec Założyciel ostudził chęci walki i zaprowadził pokój między narodami.

    http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_sam
    olotu_Tu-154_M.pdf

    Tak w ogóle -- ta transkrypcja (bo chyba nie stenogram, jak sugeruje ;) TV) zawiera
    wiele słów z tego właśnie, lotniczego żargonu. Zwykły człowiek w ogóle nie pojmuje,
    co to znaczy, że ktoś nieźle zapierdala... No nic... Jakoś to będzie... ;)

    --
    ^ PEF [litry/minutę] 720 dni maja pod kreską oznaczają wartości
    P W Ś C P S N
    - . . ' . . . . dni 710 minimalne z danego dnia; maksymalne są
    ----+-+-+-+-+-+-*-+-*-*-----*------> 700 nad kreska oznaczającą 700 litrów/min.
    1 2
    - 19 22 28 . . maja 690 czerwiec będzie miał dłuższą signaturę
    3 4 5 6 7 8 9
    - 2526 01 2010 680 .`'.-. ._.
    10 11 12 12 14 15 16
    - 21 24 29 31 roku 670 .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31 maj 2010 rok

    Liczę nie tylko na dłuższa signaturkę w czerwcu, ale i na mniejszą (o jedną) liczbę
    linijek w signaturce.