  • 1. Data: 2010-06-01 08:08:21
    Temat: Open Finance - KK a lokaty
    Od: ls <l...@w...pl>

    Poratujcie proszę linkiem lub objaśnijcie promocję zwiększenia % na
    lokacie OF, gdy się wyrobi KK.
    Nigdzie nie mogę tego znaleźć.
    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2010-06-01 08:57:41
    Temat: Re: Open Finance - KK a lokaty
    Od: ketiv <k...@o...pl>

    https://www.keepitsimple.pl/index.php?p=24

  • 3. Data: 2010-06-02 20:33:10
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2010-06-01 10:08, ls pisze:
    > Poratujcie proszę linkiem lub objaśnijcie promocję zwiększenia % na
> [...]
    ja od razu po telefonicznej aktywacji karty poprosiłem o połączenie jej
    z wybraną lokatą, następnie wykonałem 5 operacji i po 2 dniach
    zwiększono mi % na lokacie
    Ważne aby przed dokonaniem pierwszej operacji wskazać lokatę, której
    mają zwiększyć %

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2010-06-04 07:53:46
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 2 Cze, 22:33, lolekanabolek wrote:

    > ja od razu po telefonicznej aktywacji karty poprosi em o po czenie jej
    > z wybran lokat , nast pnie wykona em 5 operacji i po 2 dniach
    > zwi kszono mi % na lokacie
    > Wa ne aby przed dokonaniem pierwszej operacji wskaza lokat , kt rej
    > maj zwi kszy %

    Dzięki za info!
    --
    pozdr.