  • 1. Data: 2010-06-01 08:37:30
    Temat: mBank i eksport historii
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    czy ktoś wie może, czy mBank planuje naprawić eksport do CSV? Opcja ta
    pojawiła się już dawno temu, ale wciąż nie działa. Co modernizacja
    systemu, to sprawdzam, ale wciąż niestety eksportuje całą zawartość
    opisu przelewu do jednej komórki i wciąż nie umiem filtrować po
    kontrahentach, co jest istotne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-06-01 16:05:25
    Temat: Re: mBank i eksport historii
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Przemysław Adam Śmiejek nadaje:
    > wciąż niestety eksportuje całą zawartość opisu przelewu
    > do jednej komórki i wciąż nie umiem filtrować po
    > kontrahentach, co jest istotne.

    CSV to zwykły plik tekstowy. Edytorem tekstu obsługującym wyrażenia
    regularne (editpad, textpad) można sortować w dowolny sposób.

  • 3. Data: 2010-06-01 16:12:13
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.06.2010 18:05), JanKo wrote:
    > Agent Przemysław Adam Śmiejek nadaje:
    >
    > CSV to zwykły plik tekstowy. Edytorem tekstu obsługującym wyrażenia
    > regularne (editpad, textpad) można sortować w dowolny sposób.

    Myślę żę przedpiśca to wie. Problem w tym że w opisie "na oko" widać
    gdzie się kończy tytuł przelewu a zaczyna nadawca, ale maszynie raczej
    ciężko wytłumaczyć.

    p. m.

  • 4. Data: 2010-06-01 19:13:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-01 18:05, JanKo pisze:
    > Agent Przemysław Adam Śmiejek nadaje:
    >
    > CSV to zwykły plik tekstowy. Edytorem tekstu obsługującym wyrażenia
    > regularne (editpad, textpad) można sortować w dowolny sposób.

    Może i można, ale ja nie umiem. Umiesz mi takiego regexpa napisać?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-06-01 20:09:27
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.06.2010 21:13), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Może i można, ale ja nie umiem. Umiesz mi takiego regexpa napisać?

    Moim skromnym zdaniem taki regexp jest niemożliwy do uzyskania.

    Jedyne co ci zostaje to grep po kliencie (jak wiesz kogo szukasz).

    p. m.

  • 6. Data: 2010-06-01 20:15:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "JanKo" <b...@m...tu> writes:

    > Agent Przemysław Adam Śmiejek nadaje:
    >
    > CSV to zwykły plik tekstowy. Edytorem tekstu obsługującym wyrażenia
    > regularne (editpad, textpad) można sortować w dowolny sposób.

    A możesz podać przykład? BO imo nie ma tu punktu zaczepienia.

    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 7. Data: 2010-06-02 06:43:02
    Od: wacpan <w...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Jun 2010 18:12:13 +0200, mvoicem wrote:

    >Myślę żę przedpiśca to wie. Problem w tym że w opisie "na oko" widać
    >gdzie się kończy tytuł przelewu a zaczyna nadawca, ale maszynie raczej
    >ciężko wytłumaczyć.

    Pola w pliku csv generowanym przez mBank są rozdzielone średnikiem.
    Nie za bardzo więc rozumiem, w czym problem? U mnie do excela
    importuje się poprawnie (właśnie sprawdziłem zaintrygowany tematem :)
    )

  • 8. Data: 2010-06-02 07:19:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (02.06.2010 08:43), wacpan wrote:

    > Pola w pliku csv generowanym przez mBank są rozdzielone średnikiem.
    > Nie za bardzo więc rozumiem, w czym problem? U mnie do excela
    > importuje się poprawnie (właśnie sprawdziłem zaintrygowany tematem :)

    Tak? I opis masz oddzielony od nadawcy? Chętnie się dowiem jak to
    zrobiłeś - bo podobnie jak 2 innych z tego wątku nie widzę tam żadnego
    średnika.

    p. m.

  • 9. Data: 2010-06-02 07:53:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Jun 2010 09:19:26 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Tak? I opis masz oddzielony od nadawcy? Chętnie się dowiem jak to
    > zrobiłeś - bo podobnie jak 2 innych z tego wątku nie widzę tam żadnego
    > średnika.

    No z opisem jest niestety problem i jeżeli ręcznie sobie pliku nie
    poprawimy i wstawimy średnik tam gdzie trzeba, to wygląda tak jak
    wygląda. Tutaj jest duży minus mBanku, bo ta ichnia "historia rachunku"
    mocno kuleje i niedomaga.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2010-06-02 08:41:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 07:53:38 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
> [...]
    > poprawimy i wstawimy średnik tam gdzie trzeba, to wygląda tak jak
    > wygląda. Tutaj jest duży minus mBanku, bo ta ichnia "historia rachunku"

    "Mocno kuleje" to bardzo delikatne określenie na żałosną jakość ich systemu ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944