  • 1. Data: 2010-06-01 09:54:47
    Temat: [mille] podbiera kase z roru
    Od: michaca <m...@g...com>

    Witam,
    Mam konto wymuszone do kredytu hipo. w tym zlodziejskim banku.
    Zdegradowalem je do "standard" zeby placic 7zl miesiecznie a nie 15zl.
    W maju dwukrotnie nieomieszkali mi podebrac kase z RORu, najpierw 20gr
    tytulem: "UZGODN.ODS.SKAP.DEB" z moich obliczen wynika, ze mimo
    dyspozycji na pismie spoznili sie z pobraniem kasy na ubezpieczenie
    mieszkania a nastepnie dowalili mi karne odsetki za zwloke.
    Wczoraj, 31.V pobrali mi 7gr tytulem: "ODSETKI DEBETOWE". Co to moze
    byc? Konto chyba nie jest debetowe a nawet jesli to saldo bylo caly
    miesiac powyzej 0zl a nawet powyzej tych 7zl (do oplaty za
    prowadzenie). Nawet jesli przelewalem na oszczednosciowe (do konca
    czerwca jest promo 6,5%) to na glownym zostawialem nie mniej tylko
    7,01zl?
    Pozdrawiam,
    Michal