  • 1. Data: 2004-05-11 21:06:25
    Temat: Pilna ppomoc- co rozumieice przez pojecie...
    Od: "Jocker Clio 1,4 Gdańsk" <s...@p...onet.pl>

    ...proces komunikacji banku z klientem...

    Kończe pisac wlasnie magisterke i ma nielada problem
    Czy noj promotor mial na mysli bankomaty infolinie homebanking itp....
    vzy moze cos innego
    z gory dzieki za pooc
    Jocker

  • 2. Data: 2004-05-11 21:35:46
    Temat: Re: Pilna ppomoc- co rozumieice przez pojecie...
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Jocker Clio 1,4 Gdańsk napisał:
    > ...proces komunikacji banku z klientem...

    > Kończe pisac wlasnie magisterke i ma nielada problem
    > Czy noj promotor mial na mysli bankomaty infolinie homebanking itp....
    > vzy moze cos innego

    A to już trzeba by o to promotora zapytać...

    K.

    P.S. A co to za uczelnia?

  • 3. Data: 2004-05-11 22:06:33
    Od: "Abra" <d...@o...pl>

    pewnie chodzi o przeplyw informacji pomiedzy bank - klient
    ze strony klienta uwagi, spostrzezenia
    ze strony banku informacje o produktach itp.
    A/
    Użytkownik "Jocker Clio 1,4 Gdańsk" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c7rf8u$rsp$1@news.onet.pl...

  • 4. Data: 2004-05-12 07:37:31
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

    > ...proces komunikacji banku z klientem...
    >
    > Kończe pisac wlasnie magisterke i ma nielada problem
    > Czy noj promotor mial na mysli bankomaty infolinie homebanking itp....
    > vzy moze cos innego

    chciałem dac ROTFL ale daję tylko LOL - w koncu może promotor
    czyta tę grupę i Ci odpowie ;)

    --
    axell

  • 5. Data: 2004-05-12 08:00:41
    Od: "Jocker Clio 1,4" <s...@p...onet.pl>

    "axell" napisał :
    > chciałem dac ROTFL ale daję tylko LOL - w koncu może promotor
    > czyta tę grupę i Ci odpowie ;)

    co w tym takiego smiesznego?
    Jestes Alfa i Omega w kazdej dziedzinie??

    Jocker

  • 6. Data: 2004-05-12 08:08:52
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Jocker Clio 1,4" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > co w tym takiego smiesznego?
    > Jestes Alfa i Omega w kazdej dziedzinie??

    a ty uwazasz za normalne, ze prawie mgr i nie wie o jakich pojeciach pisze ?
    przeciez to jest zenujace, pomijajac ze temat pracy jakby dla przedszkolaka
    a nie mgr bo te pojecia znaja juz obecnie dzieci w przedszkolu

  • 7. Data: 2004-05-12 08:16:22
    Od: "Jocker Clio 1,4" <s...@p...onet.pl>

    "krab" napisał :
    > a ty uwazasz za normalne, ze prawie mgr i nie wie o jakich pojeciach pisze
    ?
    Wie o jakich - nie napisałem ze nie wiem - gdybys cjos troszke orintowal sie
    w tym temacie pewnie wiedzialbys
    ze sa tez kanały komunikacji , i oba te pojecia sa roznie interpretowane
    wiec daruj sobie snobizm !

    > przeciez to jest zenujace,
    Niby co przepraszam?? Ze pytam i pisze sam.....

    pomijajac ze temat pracy jakby dla przedszkolaka

    Gdzie przeczytales o temacie mojej pracy?????
    Dopowiadasz sobie jak Andrzej Lepper!!!

    > a nie mgr bo te pojecia znaja juz obecnie dzieci w przedszkolu
    No tak , przepraszam ze nie chodzilem do takiego przedszkola.

    Tym razem bez pozdr.
    J.

  • 8. Data: 2004-05-12 08:25:53
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    > Niby co przepraszam?? Ze pytam i pisze sam.....
    >
    > pomijajac ze temat pracy jakby dla przedszkolaka
    >
    > Gdzie przeczytales o temacie mojej pracy?????
    > Dopowiadasz sobie jak Andrzej Lepper!!!

    jako omc mgr powinienes umiec sie wyslawiac, jesli twoj poziom formulowania
    zdan jest na poziomie walesy - to tez i otrzymales zdziwienie - zreszte nie
    nie tylko z mojej strony
    eot

  • 9. Data: 2004-05-12 08:38:42
    Od: "Jocker Clio 1,4" <s...@p...onet.pl>

    "krab" napisał :
> [...]
    formulowania
    > zdan jest na poziomie walesy - to tez i otrzymales zdziwienie - zreszte
    PS
    Widze ze lubisz sie czepiac i odpowiadac tylko wtedy kiedy masz do tego
    okazje.
    Analizujac moje zapytanie wzialbys pod uwage ew zmeczenie ( swiadczyc moze o
    ty mgodzina ) oraz fakt (jezeli jestes mgr) ze bardza czesto jest wrecz
    niemozliwym zrozumienie promotora, zwlaszcza kiedy na dzien przed oddaniem
    pracy zmienia Ci caly rozdzial. Pewnie zaraz odpiszesz ze takiego sobie
    wybralem, ale skad mialem wiedziec ze jat taki a nie inny?

    EOT

  • 10. Data: 2004-05-12 08:47:06
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...pl>

    Wiesz, ja nawet nie studiuję tylko jestem tegorocznym maturzystą, ale lepiej
    od ciebie wiedzialbym co napisac....
    Jesli tematy prac magisterskich sa na takim poziomie, to potem mamy
    magistrow na peczki, a fachowcow znikomą ilosc.
    Pozdro,
    Damian