    From: " Kay" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dynamiczny rozwój MultiBanku - ponad 100 000 ROR-ów
    Date: Thu, 1 Jul 2004 22:03:58 +0000 (UTC)

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - dynamicznie rozwija usługi
    > bankowości detalicznej.Po niespełna dwóch i pół roku działalności liczba
    > rachunków ROR prowadzonych przez MultiBank przekroczyła 100.000.

    Niezła jazda - w rankingu Rzeczpospolitej w kwietniu podawali że na koniec
    marca klientów indywidualnych (czyli bez firm) mających dostęp przez Internet
    w Multibanku było 133 596. A teraz podają że liczba rachunków ROR (z czego 30%
    to konta firmowe) przekroczyła 100 000... Coś tu nie gra. Jeżeli te
    informacje co podawali do Rzepy i te co w komunikacie prasowym są OK to
    oznacza że do każdego rachunku u nich dostęp mają średnio dwie osoby :-)
    (czyli nikt nie ma Multikonta Ja a wszyscy mają Multikonto My) no bo 100 000 -
    (30% od 100 000) to jest 70 000 a to prawie połowa od 133 596 :-). Niech żyje
    kreatywny PijaR !!! Jestem bardzo ciekawy jakie dane podadzą do Rzepy za
    pierwsze półrocze :-))) Pewnikiem ok. 200 000 :-))))

    Pozdro

    K.