  • 11. Data: 2007-12-03 22:05:53
    Temat: Re: Duża kwota gotówką za granicą-jaka alternatywa?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:fj1u3b$kvp$1@inews.gazeta.pl...

    > Czek bankierski jakiegos znanego emitenta, tak zeby mogl zostac przyjety
    > do inkasa w miejscowym banku.

    Oczywiscie powinien byc to skup, bo kase chcesz odrazu :)

    MK

  • 12. Data: 2007-12-03 22:08:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    BAREK <b...@p...pl> writes:

    > Salon się nie teleportuje, ponad 250 km od Polskiej granicy, a problem
    > polega na tym, że na ile się zorientowałem, to gotówka pomoże w
    > negocjacjach, a z drugiej strony chce wybrać z kilkunastu dostępnych
    > egzemplarzy, nie chce wybierać się tam więcej razy.

    Ciekawe, teraz przyszla moda na kupowanie samochodow na Litwie?
    30 keuro to nie za starego golfa, dlaczego tam?

    Rozumiem ze tego samochodu na granicy (a po wejsciu do strefy
    podczas proby rejestracji w kraju) nie zabiora?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2007-12-04 05:12:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > Ciekawe, teraz przyszla moda na kupowanie samochodow na Litwie?
    > 30 keuro to nie za starego golfa, dlaczego tam?

    http://bi.gazeta.pl/im/6/4349/m4349406.jpg

    MK

  • 14. Data: 2007-12-04 07:51:11
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > http://bi.gazeta.pl/im/6/4349/m4349406.jpg

    Podobno nie tylko. Również w przypadku aut używanych cigniętych spoza Unii,
    opłaca się to zrobić przez Litwę, bo tam od momentu rozładunku kontenera z
    autem w porcie do załatwienia wszystkich papierów związanych z opłatami mima
    o kilka tygodni mniej.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 15. Data: 2007-12-04 08:27:54
    Temat: Re: Duża kwota gotówką za granicą-jaka alternaty=?ISO-8859-2?Q?wa??=
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Nordea ma oddzialy na Litwie
    > Czeki wlasne tez
    > http://www.nordea.pl/12123
    >
    > Tak z google mi wyskoczylo...

    No to jest chyba właśnie to!
    Mam konto w Nordea i to pewnie i da się to tak załatwić!
    Dzięki za rozjaśnienie ciemnego mojego umysłu!

    Co do cen, to ceny są faktycznie niższe-jeśli się to załatwia samemu o
    jakieś 20% nawet, zależy to jednak od marki auta.

    --
    Bartek czyli Alien
    barek ( a ) plusnet kropka pl

  • 16. Data: 2007-12-04 08:43:47