  • 1. Data: 2003-12-05 14:23:37
    Temat: Drobny kredyt w mBank / Inteligo?
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Witam
    Mam nastepujaca sprawe, otoz chcialbym wziac drobny kredyt na ok.
    1500-2000 zl , splacajac go powiedzmy w okresie pol roku.
    Ktory z 2 wymienionych bankow bylby lepszy? (wolalbym bank on-line ze
    wzgledu na szybkosc i wygode dzialania). z gory dzieki za info.

  • 2. Data: 2003-12-05 16:09:59
    Temat: Re: Drobny kredyt w mBank / Inteligo?
    Od: "gege" <g...@s...com.pl>

> [...]
    > Ktory z 2 wymienionych bankow bylby lepszy? (wolalbym bank on-line ze
    > wzgledu na szybkosc i wygode dzialania). z gory dzieki za info.

    mBank nie daje kredytow gotowkowych, jedynie karty kredytowe i limity w
    kontach osobistych...

    gege

  • 3. Data: 2003-12-05 17:54:39
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "gege" <g...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ty się najpierw dowiedz, czy dostaniesz w jakimkolwiek banku ten kredyt.
    Potem będziesz wybrzydzał

  • 4. Data: 2003-12-05 17:55:14
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Uzytkownik "Andrzej" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci

    Ty sie najpierw dowiedz, czy dostaniesz w jakimkolwiek banku ten kredyt.
    Potem bedziesz wybrzydzal

  • 5. Data: 2003-12-05 20:32:24
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Andrzej <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Ktory z 2 wymienionych bankow bylby lepszy? (wolalbym bank on-line ze
    > wzgledu na szybkosc i wygode dzialania). z gory dzieki za info.

    mBank-daje kredyt odnawialny w ekoncie,Inteligo-TYLKO debet -do499,99 w
    koncie indywidualnym(trzeba spłacić do 30 dni)

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 6. Data: 2003-12-08 09:00:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > Ktory z 2 wymienionych bankow bylby lepszy? (wolalbym bank on-line ze
    > wzgledu na szybkosc i wygode dzialania). z gory dzieki za info.

    Z wymienionych przez Ciebie banków na placu boju zostaje mbank, bo Inteligo
    daje debet w koncie do 499,99 PLN.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn