  • 1. Data: 2003-12-05 12:01:04
    Temat: czy kupowac euro? (a moze cos innego) - inwestycja 2 miesieczna
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    witam

    to chyba najlepsza grupa na tego typu pytanie. Mam troszke pieniedzy
    ktore beda mi potrzebne za 2 miesiace i postanowielm ze kupie euro. Czy
    to dobry pomysl?
    A jesli nie euro to co fundusze odpadaja lokaty tez

    maciek

  • 2. Data: 2003-12-05 12:31:42
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "maciej" <k...@d...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to dobry pomysl?
    > A jesli nie euro to co fundusze odpadaja lokaty tez

    hmm.. a na jakiej podstawie wywnioskowałeś, że teraz dobrze kupić euro :))
    kiedy jest najwyżej w historii ...

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-12-05 12:47:35
    Od: "Zibi" <n...@w...pl>

    > hmm.. a na jakiej podstawie wywnioskowałeś, że teraz dobrze kupić euro :))
    > kiedy jest najwyżej w historii ...

    Euro to raczej sprzedać a kupić usd...

  • 4. Data: 2003-12-05 12:49:14
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    plusz wrote:

    > Użytkownik "maciej" <k...@d...waw.pl> napisał w wiadomości
    >
    > hmm.. a na jakiej podstawie wywnioskowałeś, że teraz dobrze kupić euro :))
    > kiedy jest najwyżej w historii ...

    tak sobie pomyslalem ze moze to koniec tego wspipnania sie kursu.
    Koniec roku te rzeczy zawsze jakos to napedzalo kursy. Ale doswiadczenie
    wielkiego nie mam - dlatego pytam

    maciek

  • 5. Data: 2003-12-05 13:01:04
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > tak sobie pomyslalem ze moze to koniec tego wspipnania sie kursu.
    > Koniec roku te rzeczy zawsze jakos to napedzalo kursy. Ale doswiadczenie
    > wielkiego nie mam - dlatego pytam

    Jeśli nie masz doświadczenia, to tym bardziej nie ryzykuj.
    Zresztą róznica kupna-sprzedaży zjadłaby Twój ewentualny, niepewny zysk.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2003-12-05 13:54:12
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "maciej"
    > tak sobie pomyslalem ze moze to koniec tego wspipnania sie kursu.
    > Koniec roku te rzeczy zawsze jakos to napedzalo kursy. Ale doswiadczenie
    > wielkiego nie mam - dlatego pytam

    jesli teraz kupisz 1000 EUR za np 4800 zl
    to za pare miesiecy możesz je sprzedać za 4300 zł

    w twoim mysłeniu brak logiki bo tak drogo jak dziś to jeszcze nie było i dlatego
    teraz to nalezy myslec o sprzedaży EUR a kupnie np USD
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-12-05 15:05:38
    Od: "Tomaszek" <l...@o...pl>

    chyba zartujesz z tym Euro.
    AKCJE kup jak chcesz zarobic -tylko dobrze przemysl to co robisz.

  • 8. Data: 2003-12-05 16:31:10
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    czasy, gdy waluta była pewną inwestycją , dawno minęly. Obecnie kazdy gracz
    walutowy ponosi ryzyko walutowe, tym wieksze im mniej interesuje sie swoja
    inwestycja i im mniej wie o rynku. A i ci co wiedza maja rożne poglądy. Więc
    daj sobie spokój i lepiej wybierz lokate. Niektorzy mówią akcje - ok, mozna,
    o ile intersujesz sie akcjami i cos o nich wiesz. Ja np. wiem za malo i nie
    zaryzykuje. Generalnie - w 2 mies. majatek ciezko zdobyc nie majac w tym
    praktyki.

  • 9. Data: 2003-12-05 18:02:22
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "maciej" <k...@d...waw.pl> napisał w wiadomości

    > ktore beda mi potrzebne za 2 miesiace i postanowielm ze kupie euro. Czy
    > to dobry pomysl?

    KUP Euro !!!! albo USD
    Za 2 miesiące gracze walutowi będą cię wychwalać, że dałeś im zarobić

    Ile masz tej forsy ?
    Jak mało , to załóż sobie po prostu lokatę w banku i nie zawracaj sobie
    głowy.
    Za 2 miesiące będziesz bogatszy o ułamek procenta.

    Chcesz więcej zarobić ?
    Kup "pietruszkę" (albo inne chodliwe "balony") i sprzedaj ją codziennie z 1
    ...10% marżą.
    Za to, co utargujesz kupisz więcej towaru

    Daj te ogłoszenie na pl.biznes
    Znajdzie się ktoś, kto od ciebie pożyczy na 20% w skali roku.
    I może ci odda:-(

  • 10. Data: 2003-12-05 18:09:37
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    Robert Wicik <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "maciej" <k...@d...waw.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli nie masz doświadczenia, to tym bardziej nie ryzykuj.
    > Zresztą róznica kupna-sprzedaży zjadłaby Twój ewentualny, niepewny zysk.

    Do spekulacji walutowych sluzy Forex. Sprobuj zapoznac sie z tematem,.
    A przez 2 miesiace niezaleznie od sumy to lepiej potrzymaj pieniazki w jakims
    banku internetowym, ew. jakims TFI pienieznym.

    Karolew