  • 1. Data: 2003-12-05 13:52:10
    Temat: [Lukas] Czy widac VC via net?
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    Witam!

    Pytanko: Czy widać stan VC Lukasa poprzez internet, gdy posiada się e-Konto
    Pro?
    Jakoś nie mogę znaleźć w Archiwum, a znajomy pyta...

    pzdr
    Seb

  • 2. Data: 2003-12-05 15:23:08
    Temat: Re: [Lukas] Czy widac VC via net?
    Od: "Tomek" <news@swoboda_maps_.lublin.pl>

    Użytkownik "seb" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    e-Konto
    > Pro?
    > Jakoś nie mogę znaleźć w Archiwum, a znajomy pyta...

    Jeszcze nie, ale zapowiadają juz dość długo.

    Tomek

  • 3. Data: 2003-12-06 05:58:14
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    A ja przekornie napisze, ze JUZ NIE. Mialem taka mozliwosc przez ok. 2
    miesiace. Kiedy Lukas spostrzegl, ze "zrobil mi dobrze" okazalo sie, ze...
    "brak mozliwosci technicznych". Najbardziej usmialem sie [choc przez lzy
    :-(], kiedy przyszlo mi kolejnym (srednio)dysponentka udowadniac, iz mam
    stosowna umowe zawarta z... Lukas Bankiem SA.
    Pozdrawiam!
    PL