  • 1. Data: 2003-12-05 13:10:09
    Temat: pko sa :)
    Od: "ksdrs" <k...@S...onet.pl>

    Witam
    Posiadalem Eurokonto + pozyczke w PKO SA. Zlozylem dyspozycje zamkniecia
    konta i pozyczki.
    Wszystko poszlo bez problemu - trwa zamykanie. Poprosilem o potwierdzenie
    "zamkniecia" pozyczki ktore wymaga inny bank. Pani powiedziala ze oczywiscie
    , no problem, prosze przyjsc za 4 dni i wplacic 30 zl.
    No i spienilem sie. Zlodzieje.
    Wg mnie nie jest to historia rachunku za ktora sie placi a jedynie
    potwierdzenie operacji. Mam racje? Moge to reklamowac?

    Wg tabeli oplat:
    Zaświadczenie o spłacie - historia kredytu bankowego:
    w roku bieżącym - 20zl
    w latach poprzednich - 30zl.

    Umowe kredytowa podpisywalem w lutym tego roku wiec jesli juz musza pobrac
    oplate to chyba powinienem zaplacic 20zl.

    ksdrs

  • 2. Data: 2003-12-05 13:43:26
    Temat: Re: pko sa :)
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "ksdrs" <k...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Posiadalem Eurokonto + pozyczke w PKO SA. Zlozylem dyspozycje zamkniecia
    > konta i pozyczki.

    A nie tak czasem Pekao BP SA ?

    :-D

    Żesz... ciekawe, kiedy ludzie zaczną odróżniać PKO BP SA od Pekao SA.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-12-05 13:49:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    > A nie tak czasem Pekao BP SA ?

    Żesz... ciekawe, kiedy ludzie zaczną odróżniać PKO BP SA od Pekao SA.

    święta racja - tobie się ta rada też przyda :-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-12-05 14:03:28
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Żesz... ciekawe, kiedy ludzie zaczną odróżniać PKO BP SA od Pekao SA.
    >
    > święta racja - tobie się ta rada też przyda :-))

    Też to specjalnie napisałem. ;-P

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-12-05 14:15:18
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Też to specjalnie napisałem. ;-P

    ok, ale nie bylo usmieszku
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-12-05 14:26:53
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > ok, ale nie bylo usmieszku

    Była rozwarta gęba.

    :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-12-05 20:57:57
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "ksdrs" <k...@S...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bqq03b$l66$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Posiadalem Eurokonto + pozyczke w PKO SA.

    Nie ma takiego banku. Po nazwie "Eurokonto domyślam się, że chodzi
    Ci o Pekao SA.

> [...]
    oczywiscie
    > , no problem, prosze przyjsc za 4 dni i wplacic 30 zl.

    A było przed zamknięciem konta pogooglować w archiwum grupy - setki
    postów o tym, jak bez bólu poradzić sobie z Pekao SA. Sam napisałem ich
    na ten temat kilka, jeśli nie kilkanaście.

    > Wg mnie nie jest to historia rachunku za ktora sie placi a jedynie
    > potwierdzenie operacji. Mam racje? Moge to reklamowac?

    Nie.

> [...]
    >
    > Umowe kredytowa podpisywalem w lutym tego roku wiec jesli juz musza
    pobrac
    > oplate to chyba powinienem zaplacic 20zl.

    To by się zgadzało.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 8. Data: 2003-12-05 22:10:41
    Od: "ksdrs" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał w wiadomości
    > A było przed zamknięciem konta pogooglować w archiwum grupy - setki
    > postów o tym, jak bez bólu poradzić sobie z Pekao SA. Sam napisałem ich
    > na ten temat kilka, jeśli nie kilkanaście.

    Wtedy nie byloby tego dreszczyku emocji. :)

    Rozwine troszke swoja historie.Po wplaceniu 30 zl pani spytala mnie czy chce
    na dokumencie informacje ze konto zostalo zamkniete.
    Jednoczesnie poinformowala mnie ze rachunek zostanie zamkniety tak naprawde
    miesiac po zlozeniu wniosku (czyli ok 14 XII). Pytam czy jesli dostane pismo
    8.XII to bedzie na nim informacja ze konto jest zlikwidowane czy jest w
    trakcie likwidacji. Pani odpowiedziala ze fizycznie konto juz nie istnieje i
    ze bede mial dokument potwierdzajacy zamkniecie calkowite. Git niech bedzie.
    Dzisiaj dzwioni do mnie przemila pani z oddzialu i mowi ze papietrek
    odnosnie likwidacji pozyczki juz jest gotowy ale na potwierdzenie likwidacji
    konta musze poczekac do stycznia. :D Na pytanie dlaczego musialem zaplacic
    za potwierdzenie wykonania zlecenia (zlecenie zamkniecia pozyczki) mila pani
    odpowiedziala" Co? Jak to? Nic nie powinien Pan placic" :D
    Jutro ide do VIII oddzialu odebrac moje 30zl. Trzymajcie kciuki ;)

    ksdrs