  • 1. Data: 2009-01-19 17:38:18
    Temat: Dot. prognozy Dietera - a może to dziś był dołek podobno 19.01.2009 to najgorszy dzień roku
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    Jak wiemy prognoza Dieterea nie sprawdziła się lub może po prostu przesunęła
    się w czasie,
    może właśnie dołek mieliśmy dzisiaj?

  • 2. Data: 2009-01-19 17:48:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Obserwuj 26.1.09 - SE.

    D.

  • 3. Data: 2009-01-19 17:49:49
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie mozesz grac nadzieja. Naucz sie ciac straty. Lepiej grac mniejsza kwota
    niz zostac bankrutem i w ogole nie grac.

    D.

  • 4. Data: 2009-01-19 18:06:32
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Nie mozesz grac nadzieja. Naucz sie ciac straty. Lepiej grac mniejsza
    > kwota niz zostac bankrutem i w ogole nie grac.
    >
    > D.

    Strat na kapitale nie mam (zaczynałem w 2004 roku - jestem dzieckiem pkobp)
    jestem prawie 80% do przodu) ale w szczycie hossy byłem 800% do przodu i
    teraz żal
    dupę ściska

  • 5. Data: 2009-01-19 18:10:55
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl>

    WIG20 wyszedl dzis dolem z trojkata ktory kreslil sie od wielu tygodni. wiec
    wlasciwie ostatnia rzecza o jakiej mozna by pomyslec to dolek.

    http://stooq.com/q/a/?s=wig20&i=30&u=294895

    w tym swietle prognoza Dietera nabiera duzego sensu. chociaz tylko 5 dni
    sesyjnych to cos malo jak dla mnie bo jesli wyjscie nie bylo falszywe to
    indeksy powinny wybic nowe dolki.

  • 6. Data: 2009-01-19 18:20:02
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Czas pokaze. Jak na razie na usdpln i chfpln jest cieplo. W sumie to dobrze,
    bo jestem zapiety pod korek w zielone od paru miesiecy.

    D.

  • 7. Data: 2009-01-19 18:37:36
    Od: " ab" <a...@W...gazeta.pl>

    u mnie z zielonymi tak samo z tym ze krotki termin niewiele mnie cieszy,
    spelnienie prognozy tzn dlugoterminowy up, chociaz rok dwa to bylaby bajka.

    na grupie forexowej juz widze glosy zapowiadajace krach dolara lada miesiac -
    zapewne oparte na Twojej prognozie odbicia gieldowego i ujemnej korelacji z $.

    taki Schiff tez caly czas trabi o wielkim upadku dolara. mam nadzieje ze sie
    teraz pomyli.

  • 8. Data: 2009-01-19 18:50:35
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wszyscy tak gadaja, bo nie moze im sie wciaz pomiesic w glowach, ze waluta
    najwiekszego bankruta na swiecie jest najmocniejsza ze wszystkich walut. Nie
    wsiedli do pociagu i tyle.

    D.

  • 9. Data: 2009-01-19 18:57:42
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    > Obserwuj 26.1.09 - SE.

    Nie wiem czy to nie jest zbyt banalne, żeby było prawdziwe (choć często w
    prostocie tkwi siła), ale 26.01 jest nów a 02.02 jest pierwsza kwadra
    księżyca :-)

    Z racji tego, że 02.02 to poniedziałek to podałeś bezpiecznie niedziele -
    wtedy mamy do dopasowania jak w horoskopie piątek lub poniedziałek ;)

    Do tego wystarczy sobie dopasować jeszcze kilka faktów, prognoz, wykresów,
    newsów, trzeba tkwić też trochę w rynku, mieć doświadczenie, żyłkę do
    spekulacji i wyczucie i..... "tajemnicza prognoza" GOTOWA ;-)

    Piszę to oczywiście trochę z przymrużeniem oka i jestem w tym momencie
    trochę bezczelny, ale tak to ja też potrafię ;-]

    Do tego widzimy, że Stochastic jest już w strefie wyprzedania i nie ma za
    bardzo miejsca do spadku a MACD dopiero co wygenerował sygnał sprzedaży i
    otrzymujemy "tajemniczą miksturę", którą pl.biznes.wgpw traktuje jak
    wyrocznie ;-)

    Pewnie spłyciłem całe Twoje analizy jak cholera, ale nie mogłem się
    powstrzymać ;-)

    PNMSP

    P.S. respekt wśród wielu grupowiczów zdobyłeś poprzez podawanie POZIOMÓW
    poza datą. Obecnie czy to waluty czy giełda poziomów nie ma (z resztą co do
    tych pierwszych dat zakończenia również nie podałeś - ale może to gra pod
    "trzymanie się nowego trendu"- chociaż i tak czapki z głów, bo wychwycić
    taki moment to nie lada gratka czego szczerze gratuluje!)
    --

    P a l m @

  • 10. Data: 2009-01-19 19:02:34
    Od: cgl <k...@p...onet.pl>

    ab pisze:

    > w tym swietle prognoza Dietera nabiera duzego sensu. chociaz tylko 5 dni
    > sesyjnych to cos malo jak dla mnie bo jesli wyjscie nie bylo falszywe to
    > indeksy powinny wybic nowe dolki.

    Ktora prognoza? Ta pierwsza nie trafiona, czy ta zmodyfikowana po fakcie
    czy moze ta dotyczaca wzrostu Prochnika o 200%?