eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDot. prognozy Dietera - a może to dziś był dołek podobno 19.01.2009 to najgorszy dzień roku › Re: Dot. prognozy Dietera - a może to dziś był dołek podobno 19.01.2009 to najgorszy dzień roku
    From: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dot. prognozy Dietera - a może to dziś był dołek podobno 19.01.2009
    to najgorszy dzień roku
    Date: Mon, 19 Jan 2009 19:57:42 +0100

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gl2ed8$44g$1@inews.gazeta.pl...
    > Obserwuj 26.1.09 - SE.

    Nie wiem czy to nie jest zbyt banalne, żeby było prawdziwe (choć często w
    prostocie tkwi siła), ale 26.01 jest nów a 02.02 jest pierwsza kwadra
    księżyca :-)

    Z racji tego, że 02.02 to poniedziałek to podałeś bezpiecznie niedziele -
    wtedy mamy do dopasowania jak w horoskopie piątek lub poniedziałek ;)

    Do tego wystarczy sobie dopasować jeszcze kilka faktów, prognoz, wykresów,
    newsów, trzeba tkwić też trochę w rynku, mieć doświadczenie, żyłkę do
    spekulacji i wyczucie i..... "tajemnicza prognoza" GOTOWA ;-)

    Piszę to oczywiście trochę z przymrużeniem oka i jestem w tym momencie
    trochę bezczelny, ale tak to ja też potrafię ;-]

    Do tego widzimy, że Stochastic jest już w strefie wyprzedania i nie ma za
    bardzo miejsca do spadku a MACD dopiero co wygenerował sygnał sprzedaży i
    otrzymujemy "tajemniczą miksturę", którą pl.biznes.wgpw traktuje jak
    wyrocznie ;-)

    Pewnie spłyciłem całe Twoje analizy jak cholera, ale nie mogłem się
    powstrzymać ;-)

    PNMSP

    P.S. respekt wśród wielu grupowiczów zdobyłeś poprzez podawanie POZIOMÓW
    poza datą. Obecnie czy to waluty czy giełda poziomów nie ma (z resztą co do
    tych pierwszych dat zakończenia również nie podałeś - ale może to gra pod
    "trzymanie się nowego trendu"- chociaż i tak czapki z głów, bo wychwycić
    taki moment to nie lada gratka czego szczerze gratuluje!)
    --

    P a l m @