  • 11. Data: 2009-01-19 19:12:13
    Temat: Re: Dot. prognozy Dietera - a może to dziś był dołek podobno 19.01.2009 to najgorszy dzień roku
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    26.01.09 to poniedzialek. Pisalem cos w ogole o 02.02.09? Nie przypominam
    sobie. Z reszta jakie to ma znaczenie czy punkt zwrotny srednioterminowy
    wypada 1 sesja wczesniej czy pozniej? Wskazniki w silnych trendach bardzo
    dlugo moga przebywac w swoich skrajnych strefach. Trzeba czekac na ich
    dywergencje i wyjscie ponad poziom wyprzedania (w przypadku zjazdow).

    D.

  • 12. Data: 2009-01-19 19:17:23
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A moze ta z 12.7.08 dot. wzrostu USDPLN lub z pocz. sierpnia z
    najwazniejszym dniem w roku? Gdybym mial 100% skutecznosc to nadawalbym
    teraz z Wawelu.

    D.

  • 13. Data: 2009-01-19 19:35:56
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > Czas pokaze. Jak na razie na usdpln i chfpln jest cieplo. W sumie to
    > dobrze, bo jestem zapiety pod korek w zielone od paru miesiecy.

    A jak bycie pod korek ma sie do MM?

    Arch

  • 14. Data: 2009-01-19 19:44:00
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie mam zlotowek. To nie jest pozycja na fx.
    Na eurusd short z MM.

    D.

  • 15. Data: 2009-01-19 19:49:24
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dlugo moga przebywac w swoich skrajnych strefach. Trzeba czekac na ich
    > dywergencje i wyjscie ponad poziom wyprzedania (w przypadku zjazdow).

    Dla przypomnienia:
    Re: Pomylilem sie

    14 stycznia 2009 20:32

    "26.1.09 - 1.2.09 - duzy dolek.

    D.
    "

    Chodziło mi bardziej o to, że prognoza Ci się rozsypała i zacząłeś szukać
    koniecznie punktu zwrotnego w styczniu i co za tym idzie najbliższym punktem
    zaczepienia zostały najbliższe fazy księżyca, które wypadają 26.01 i
    02.02.2009

    P.S. nie robie tego ze złośliwości, tylko z szeroko rozumianego obiektywizmu
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 16. Data: 2009-01-19 19:55:20
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    26.1.09 to Solar Eclipse. Fazy ksiezyca sa za szybkie aby moc z ich pomoca
    prognozowac zmiany trendow srednio i dlugoterminowych.

    D.

  • 17. Data: 2009-01-20 11:30:23
    Temat: Re: Dot. prognozy Dietera - a może to dziś był dołek podobno 19.
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    utopiony na maks <T...@o...pl> napisał(a):

    Strat na kapitale nie mam (zaczynałem w 2004 roku - jestem dzieckiem pkobp)
    jestem prawie 80% do przodu) ale w szczycie hossy byłem 800% do przodu i
    teraz żal dupę ściska.
    Wszyscy lub prawie wszyscy wychodzimy z tej bessy mniej czy bardziej
    okaleczeni. Jednym bardzo mocno skurczyły się zyski (tak jak Tobie o 90%) a są
    i tacy, którzy potracili po 70-80% kapitału (poczytaj na forum dyskusyjnym
    "Bankiera").
    Miniona hossa 2003-2007 trwała wyjątkowo długo. Pamiętam hasła z 2007r. typu:
    "WIG20 już nigdy nie spadnie poniżej 3000 pkt."

    Wracając do Twojego pytania o dołek bessy to obawiam się, że niestety jeszcze
    do niego daleko. W dzisiejszym komentarzu na www.wp.pl Piotr Kuczyński pisze,
    że wczorajszy spadek WIG20 oznacza z punktu widzenia AT zniżkę co najmniej do
    1300 pkt czyli o dalsze 20%!

  • 18. Data: 2009-01-20 11:40:47
    Od: sorden <s...@w...pl>

    XXL wrote:

> [...]
    > okaleczeni. Jednym bardzo mocno skurczyły się zyski (tak jak Tobie o 90%)
    > a są i tacy, którzy potracili po 70-80% kapitału (poczytaj na forum

    Sa tez tacy, ktorzy kisili na lokatach dolary i nei zamieniali na pln, bo
    wiedzieli ze 2pln do zart, a nie kurs :D
    Teraz sa do przodu - mocno ;)

    --
    in

  • 19. Data: 2009-01-20 13:02:30
    Od: " templariusz" <t...@N...gazeta.pl>

    sorden <s...@w...pl> napisał(a):

    > Sa tez tacy, ktorzy kisili na lokatach dolary i nei zamieniali na pln, bo
    > wiedzieli ze 2pln do zart, a nie kurs :D
    > Teraz sa do przodu - mocno ;)

    Miom zdaniem dojdzie do korekty wzrostowej po osiagnieciu prze WIG poziomu w
    okolicach 18 tys. punktów.

  • 20. Data: 2009-01-20 19:44:05
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "utopiony na maks" <T...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wiemy prognoza Dieterea nie sprawdziła się lub może po prostu
    > przesunęła się w czasie,
    > może właśnie dołek mieliśmy dzisiaj?

    co za roznica, jak bedzie EUR w PL to i tak wszystko poszybuje w niebo.
    Np
    PGN- <1 EU
    LTS <3 EU
    KGH < 7 EU

    juz nie mowiac o innych strategicznych dla kraju.
    Perspektwa oczywiscie daleka, ale wobecnej sytuacji to lepiej miec napchane
    papierami niz kasa, bo inflacja za rogiem.