    From: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Doladowanie pre-paida przez bezplatny SMS - 8024
    Date: Mon, 09 Feb 2004 19:15:31 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@g112.softpro2.pl

    Dnia Mon, 09 Feb 2004 08:28:17 +0100, Markus Sprungk napisal/a:

    > Opowiadasz. Zasilałem kilkanaście razy Simplusa poprzez Mbank i zero
    > problemów. Potwierdzenie otrzymywałem zawsze do 30 minut. Może to ta
    > *wspaniała* IDEA jak zwykle frontem do klienta :>
    Z reguły potwierdzenia zasilenia konta otrzymuje od razu(zasilam przez
    BZWBK24sms własnie) jednak zdarzyło sie, ze zamiast potwierdzenia dostałem
    info o błędzie. Potem probowałem przez www i to samo. W BZWBK twierdzili,
    ze wina jest po stronie operatora (Idea) Następnego dnia okazało się, że
    konto zostało zasilone dwa razy tzn. raz za moje proby zasileń przez sms(
    kilka razy probowałem wysłac sms-em) oraz drugie przez www.
    W banku powiedzieli, żeby reklamowac ale zrezygnowałem gdyz
    uznałem, ze i tak "przejem".......
    --
    KrzysiekL