  • 1. Data: 2012-09-27 23:49:18
    Temat: Dokad z Aliora?
    Od: lukz <l...@v...pl>

    Witajcie

    Baby na miescie gadajom, ze Alior ma zostac sprzedany w nieodleglym
    czasie. Pewnie dlatego tak nachalnie lowia klientow durnymi produktami,
    zeby nadmuchac swoja wartosc.

    Juz raz bylem sprzedany (BPH), drugi raz juz sie nie dam ;). Poza tym,
    ten bank coraz bardziej traci w mych oczach (wlasnie przez takie
    schodzenie na psy), nie jest juz taki fajny jak na poczatku. Jaki byscie
    bank polecili w podobnym stylu i jakosci? Moje wymagania sa nieduze:

    - w miare tanie prowadzenie konta (nie musi byc za darmo)
    - bezplatne bankomaty (wszystkie)
    - wypukla karta debetowa
    - wplatomaty mile widziane
    - normalny internetowy dostep do konta (bez zadnych fizycznych tokenow,
    kart kodow, itp.)
    - nie mBank ;)

    Dziekuje za sugestie i pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-09-28 09:00:32
    Temat: Re: Dokad z Aliora?
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-09-27 23:49, lukz pisze:
> [...]
    > - wypukla karta debetowa
    > - wplatomaty mile widziane
    > - normalny internetowy dostep do konta (bez zadnych fizycznych tokenow,

    alior sync :D

  • 3. Data: 2012-09-28 10:42:17
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 27 Sep 2012 23:49:18 +0200, lukz <l...@v...pl> wrote:

> [...]
    > - wypukla karta debetowa
    > - wplatomaty mile widziane
    > - normalny internetowy dostep do konta (bez zadnych fizycznych tokenow,

    Ale czym Ty się teraz przejmujesz? Zanim ktoś ich kupi, zanim się ogarnie
    po zakupie tak dużej organizacji, zanim zmieni ofertę to jeszcze z rok
    czasu upłynie. Ile czasu już Raifi kupuje Polbank? Co najmniej pół roku a
    końca nie widać. Jak już faktycznie coś się zmieni w Aliorze na gorsze, to
    będziemy zmieniać. Na razie nie ma po co, na tle innych banków w Polsce
    wypadają całkiem znośnie.

    Matt

  • 4. Data: 2012-09-28 15:49:43
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 27 Wrz, 23:50, lukz <l...@v...pl> wrote:

    > Dziekuje za sugestie i pozdrawiam

    Moze oferta ING (konto Direct)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2012-09-28 19:52:03
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-09-28 10:42, Matt pisze:
> [...]
    > gorsze, to będziemy zmieniać. Na razie nie ma po co, na tle innych
    > banków w Polsce wypadają całkiem znośnie.

    Od 1 listopada wchodzi nowa TOiP. Lokata nocna spada na 2%.
    Reszta zmian mało istotna.

    Mr Owl

  • 6. Data: 2012-09-28 19:59:49
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-28 19:52, Pan Sowa pisze:
    > Od 1 listopada wchodzi nowa TOiP. Lokata nocna spada na 2%.
    > Reszta zmian mało istotna.

    8 zł za prowadzenie ROR jeśli Alior nie jest 'głównym bankiem' to raczej
    istotna zamian dla kolekcjonerów kont ;)

  • 7. Data: 2012-09-29 09:00:44
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-09-28 19:59, osa napisał(a):

    > 8 zł za prowadzenie ROR jeśli Alior nie jest 'głównym bankiem' to raczej istotna
    zamian dla kolekcjonerów kont ;)

    Dla "kolekcjonera" wlać i wylać dwa tysiące to przyjemność :)

  • 8. Data: 2012-09-29 10:35:09
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-29 09:00, TrzyLinie pisze:

    > Dla "kolekcjonera" wlać i wylać dwa tysiące to przyjemność :)

    Racja. Po prostu Alior będzie kolejnym przystankiem środków które
    odwiedzają inne banki aby spełnić jakieśtam warunki...

    A co z kolekcjonerami-sklerotykami? Kto ich obroni? ;) Zdaje się można
    zmienić ROR na ten 'rachunki bez opłat' jeśli ktoś bardzo chciałby być
    nadal w Aliorze i zapomnieć o jakiś przelewach.

  • 9. Data: 2012-10-01 22:13:23
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-09-29 10:35, osa pisze:

> [...]
    > zmienić ROR na ten 'rachunki bez opłat' jeśli ktoś bardzo chciałby być
    > nadal w Aliorze i zapomnieć o jakiś przelewach.

    Robię przelewy i narazie mi nic za przelewy przez internet nie pobrali.
    Przestraszyłaś mnie.

    --
    animka

  • 10. Data: 2012-10-01 22:56:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 09:00:44 +0200, TrzyLinie napisał(a):

    > Dla "kolekcjonera" wlać i wylać dwa tysiące to przyjemność :)

    A jeszcze przy pomocy Synka kasa może momentalnie wrócić na konto z
    którego przyszła.

    --
    xbartx