  • 1. Data: 2012-09-27 22:26:01
    Temat: mBank - lokata 6,5%
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    "Tylko do 30 września br. możesz skorzystać z rewelacyjnej oferty
    mLOKATY oprocentowanej nawet 6,5% w skali roku!" Tak się reklamuje
    mBank. Problem w tym, że na tę lokatę można wpłacić jedynie pieniądze
    jakie trafiły na ekonto po 7 września. Ale i to nie jest prawdą. Bo gdy
    wpłaciłem na ekonto 2 tysiące z przeznaczeniem na tę lokatę, to system
    zgłosił, że nowych środków mam jedynie 854 zł. Okazało się, że system
    porównuje obecny stan konta i stan konta na dzień 7 września i na tej
    podstawie wylicza ile jest nowych środków na ekoncie. A ponieważ ja po 7
    września robiłem z ekonta przelewy i obecny stan ekonta jest wyższy
    tylko o 854 zł to tylko tę kwotę system potraktował jako nowe środki.
    Jakiś błąd w skrypcie. Zgłosiłem to na infolinii mBanku i okazało się,
    że oni mogą założyć lokatę, o której mowa w reklamie, nawet ze środków
    które były na ekoncie przed 7 września ;) A informację o błędzie pani
    obiecała przekazać komu trzeba.

  • 2. Data: 2012-09-28 11:38:08
    Temat: Re: mBank - lokata 6,5%
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Thu, 27 Sep 2012 22:26:01 +0200, Dąbrowski napisał(a):

> [...]
    > że oni mogą założyć lokatę, o której mowa w reklamie, nawet ze środków
    > które były na ekoncie przed 7 września ;) A informację o błędzie pani

    Lol, a do mnie dzwonili sami z tym 6,5% bez żadnych ograniczeń co do
    środków na koncie, tyle że do 10k lokata.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2012-09-28 22:10:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kapsel <k...@o...pl> writes:

    > Lol, a do mnie dzwonili sami z tym 6,5% bez żadnych ograniczeń co do
    > środków na koncie, tyle że do 10k lokata.

    Może dlatego - tamta lokata nie ma takiego ograniczenia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2012-09-29 20:28:26
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    Użytkownik "Dąbrowski" <n...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:5064b6be$0$1307$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > o 854 zł to tylko tę kwotę system potraktował jako nowe środki. Jakiś błąd

    Nie błąd w skrypcie, tylko taka była intencja. W przeciwnym wypadku każdy
    przelałby na inne konto wszystkie pieniądze, a po powrocie byłyby już nowymi
    środkami.

    Jarek

  • 5. Data: 2012-09-30 23:22:10
    Od: Dąbrowski <s...@a...pl>

    W dniu 2012-09-29 20:28, Jarek pisze:
> [...]
    > przelałby na inne konto wszystkie pieniądze, a po powrocie byłyby już nowymi

    Ale to dziwna intencja bo nawet przelew z wypłatą, który wpłynął na
    konto po 10 września nie załapał się jako "nowe środki".