    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dokad z Aliora?
    Date: Fri, 28 Sep 2012 10:42:17 +0200
    From: Matt <m...@m...ms>

    On Thu, 27 Sep 2012 23:49:18 +0200, lukz <l...@v...pl> wrote:

    > Juz raz bylem sprzedany (BPH), drugi raz juz sie nie dam ;). Poza tym,
    > ten bank coraz bardziej traci w mych oczach (wlasnie przez takie
    > schodzenie na psy), nie jest juz taki fajny jak na poczatku. Jaki byscie
    > bank polecili w podobnym stylu i jakosci? Moje wymagania sa nieduze:
    >
    > - w miare tanie prowadzenie konta (nie musi byc za darmo)
    > - bezplatne bankomaty (wszystkie)
    > - wypukla karta debetowa
    > - wplatomaty mile widziane
    > - normalny internetowy dostep do konta (bez zadnych fizycznych tokenow,
    > kart kodow, itp.)
> [...]

    Ale czym Ty się teraz przejmujesz? Zanim ktoś ich kupi, zanim się ogarnie
    po zakupie tak dużej organizacji, zanim zmieni ofertę to jeszcze z rok
    czasu upłynie. Ile czasu już Raifi kupuje Polbank? Co najmniej pół roku a
    końca nie widać. Jak już faktycznie coś się zmieni w Aliorze na gorsze, to
    będziemy zmieniać. Na razie nie ma po co, na tle innych banków w Polsce
    wypadają całkiem znośnie.

    Matt