  • 11. Data: 2007-07-10 14:37:42
    Temat: Re: Dodatkowe konto (do mBank...)
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    DooMiniK pisze:

    > Witam.
    > Od kilku lat korzystam z mBank i jest okey (jak na moje potrzeby...).
    > Ostatnio jednak cierpię na brak bankomatów - często jadę w delegację
    > do mniejszych miast a tam ciężej z bankomatem Euronetu, czy WBK.
    > Na wypadek chcę sobie założyć dodatkowe konto i tam trzymać jakąś
    > rezerwową sumę... Z tego, co widzę - jak jest jeden bankomat na
    > 'mieścinę',
    > to będzie do PKO :-)
    > Zastanawiam się nad Inteligo - czy są jakieś 'kwiatki' w stosunku do
    > mBank?

    Generalnie dobry duet, sam używam i sobie chwalę (w skromnym zakresie
    używanych usług).

    > Rozumiem, że jak tam sobię zostawię kilka stówek, to prowadzenie będzie
    > bezpłatne? (100zł na koncie i nie ściągają nic?)

    Przy średnim miesięcznym saldzie 100 PLN nie jest pobierana opłata za
    prowadzenie rachunku ale obok tego jest jeszcze jedna opłata - 0.99 PLN
    miesięcznie za kartę.

    > Jakieś większe wady/zalety w stosunku do mBank?

    Zaletą jest wspomniana już w tym wątku możliwość tworzenia subkont,
    funkcjonalna karta VE którą można płacić w Internecie oraz możliwość
    potwierdzenia przelewu faksem (nadawcą faksu jest bank) podpisanym
    PDFem, spora sieć bankomatów też jest ok.

    Wadą są wg mnie drogie przelewy (0.99PLN).

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 12. Data: 2007-07-23 14:38:49
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 10 lipca 2007 07:47
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@k...kjonca>):

    > Jeszcze 0.99 za kartę.
    > do zalet zaliczyłbym a) możliwość subkont (np. wydzielone na kartę), b)
    > wpłaty w oddziałach pkobp,

    Do wad:
    * brak historii rachunku
    * interfejs www z reklamami i uszkodzonym przyciskiem WSTECZ
    * częste (przynajmniej mi się zdarzają) problemy z autoryzacją kart
    * zdezelowane bankomaty i długie kolejki w PKO BP

    Ale jako uzupełnienie rezerwowe do mBanku może być

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 13. Data: 2007-07-23 14:40:01
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

> [...]

    * częste (przynajmniej mi się zdarzają) problemy z autoryzacją kart
    * zdezelowane bankomaty i długie kolejki w PKO BP
    * płaska karta, ale ma niestety pewien zakres płatności online

  • 14. Data: 2007-07-23 15:13:58
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > Do wad:
    > * brak historii rachunku

    Bełkoczesz.

  • 15. Data: 2007-07-23 15:30:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Jul 2007 16:40:01 +0200,
    osoba podpisana: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    napisała:
    [...]
    > Do wad:
    > * brak historii rachunku

    Eee, słucham ?

    > * interfejs www z reklamami i uszkodzonym przyciskiem WSTECZ
    Zgoda, tez mnie to drażni(reklamy)

    > * częste (przynajmniej mi się zdarzają) problemy z autoryzacją kart

    Może po prostu kasy na koncie nie było :-P

    > * zdezelowane bankomaty i długie kolejki w PKO BP

    Chyba nie bardziej niż inne.

    > * płaska karta, ale ma niestety pewien zakres płatności online

    A to przepraszam, w mBanku jest wypukła debetówka ?
    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 16. Data: 2007-07-23 15:35:17
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 17:13
    (autor Wojciech Nawara
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f82gbg$ora$1@kushnir.sileman>):

    > Bełkoczesz.

    Ale jaja... Faktycznie, wprowadzili historię :D Jak zakładałem, to nie
    było... No tak, korzystam tylko rezerwowo, to mi utkwiło w pamięci że to
    była spora wada, która sprawiła, że wybrałem mBank.

  • 17. Data: 2007-07-23 15:36:25
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

> [...]

    było... No tak, korzystam tylko rezerwowo, to mi utkwiło w pamięci że to
    była spora wada, która sprawiła, że wybrałem mBank.

    BTW: Ciekawe że do dzisiaj jest martwy już chyba twór QuickMoney w
    interfejsie... (tak mi się skojarzyło, bo to była kolejna z wad, jaka
    ustąpiła)

  • 18. Data: 2007-07-23 15:38:53
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 17:30
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@k...kjonca>):

    > Eee, słucham ?

    No tak, pamięć sprzed lat... Kiedyś nie było. Teraz już najwyraźniej jest :D

    > Może po prostu kasy na koncie nie było :-P

    Nie.... Kasa była...

    > Chyba nie bardziej niż inne.

    No moje odczucie jest, że bardziej.

    > A to przepraszam, w mBanku jest wypukła debetówka ?

    Ke? w mBanku płaska jest do płatności na żywo, jak w innych bankach, a nie
    przez sieć. Nie da się mBankową zapłacić przez sieć.

    A wypukłe są różne...

  • 19. Data: 2007-07-23 15:59:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Jul 2007 17:38:53 +0200,
    osoba podpisana: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    napisała:
    [..]

    > Ke? w mBanku płaska jest do płatności na żywo, jak w innych bankach, a nie
    > przez sieć. Nie da się mBankową zapłacić przez sieć.

    Zapominasz, że w I możesz sobie subkonto do karty zrobić w mbanku z tym
    jest troche gorzej.
    A to ze można płacić guzikiem online to IMO akurat zaleta a nie wada.

    > A wypukłe są różne...

    2 kredytowe (z mutacjami cobrandowymi) i wszystko

    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 20. Data: 2007-07-23 16:00:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztofsf napisał(a):
    > - czy jak sie zadeklaruje niewielkie wplywy miesieczne, czy zaloza.

    Te cale deklaracje to fikcja. Nikt tego nie sprawdza. Przynajmniej w
    "normalnych" kontach (czyli nie zadnych private banking).

    --
    pozdrawiam
    Mithos