  • 1. Data: 2007-07-10 05:15:34
    Temat: Dodatkowe konto (do mBank...)
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Od kilku lat korzystam z mBank i jest okey (jak na moje potrzeby...).
    Ostatnio jednak cierpię na brak bankomatów - często jadę w delegację
    do mniejszych miast a tam ciężej z bankomatem Euronetu, czy WBK.
    Na wypadek chcę sobie założyć dodatkowe konto i tam trzymać jakąś
    rezerwową sumę... Z tego, co widzę - jak jest jeden bankomat na 'mieścinę',
    to będzie do PKO :-)
    Zastanawiam się nad Inteligo - czy są jakieś 'kwiatki' w stosunku do mBank?
    Rozumiem, że jak tam sobię zostawię kilka stówek, to prowadzenie będzie
    bezpłatne? (100zł na koncie i nie ściągają nic?)
    Jakieś większe wady/zalety w stosunku do mBank?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2007-07-10 05:26:53
    Temat: Re: Dodatkowe konto (do mBank...)
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał(a):

    > Zastanawiam się nad Inteligo - czy są jakieś 'kwiatki' w stosunku do mBank?
    > Rozumiem, że jak tam sobię zostawię kilka stówek, to prowadzenie będzie
    > bezpłatne? (100zł na koncie i nie ściągają nic?)

    jeszcze 1 zl miesiecznie za karte.

    Pomysl jeszcze o Toyota Bank - tam jest darmowe konto z karta za 30 zl rocznie
    - bezplatnie z wszystkich bankomatow. Nie wiem, jak jest przy zakladaniu konta
    - czy jak sie zadeklaruje niewielkie wplywy miesieczne, czy zaloza.

  • 3. Data: 2007-07-10 05:47:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Jul 2007 07:15:34 +0200,
    osoba podpisana: DooMiniK <bachus20>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > bezpłatne? (100zł na koncie i nie ściągają nic?)
    > Jakieś większe wady/zalety w stosunku do mBank?

    Jeszcze 0.99 za kartę.
    do zalet zaliczyłbym a) możliwość subkont (np. wydzielone na kartę), b)
    wpłaty w oddziałach pkobp,
    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 4. Data: 2007-07-10 06:57:08
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Pomysl jeszcze o Toyota Bank - tam jest darmowe konto z karta za 30 zl
    > rocznie
    > - bezplatnie z wszystkich bankomatow.
    ale TYLKO trzy wypłaty w miesiącu, każda następna kosztuje jakieś 4,50
    (zobacz w ich TOiP)

    Nie wiem, jak jest przy zakladaniu
    > konta
    > - czy jak sie zadeklaruje niewielkie wplywy miesieczne, czy zaloza.
    założą, nie trzeba niczego deklarować...

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-07-10 07:03:35
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > ale TYLKO trzy wypłaty w miesiącu, każda następna kosztuje jakieś 4,50
    > (zobacz w ich TOiP)

    Masz racje - zapomnialem, ze tylko 3 - ale jako uzupelnienie do karty
    euronetowej, powinno wystarczyc.

  • 6. Data: 2007-07-10 07:05:31
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Kamil Jońca w liscie z dnia 2007-07-10 07:47
    napisala nastepujace slowa:

    > b) wpłaty w oddziałach pkobp,

    bez prowizji ;)

    --
    michal

  • 7. Data: 2007-07-10 07:37:37
    Od: Cuma <t...@p...onet.pl>

    > Z tego, co widzę - jak jest jeden bankomat na 'mieścinę',
    > to będzie do PKO :-)

    Z tego co ja widzę w tych "miastach" to jest to bankomat banku
    spółdzielczego i... sprawdza mi się że drugim bankiem na takie podróże
    po PL jest bank BGŻ, gdzie wypłaty z banków które są jedynym bankiem w
    miejscowości są bezpłatne. A jak jesteś w stolicy, to ilość placówek
    BGŻ jest całkiem zadowalająca

    http://logo.tworze.com/

  • 8. Data: 2007-07-10 08:01:48
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie DooMiniK w liscie z dnia 2007-07-10 07:15 napisala
    nastepujace slowa:

    > Witam.
    > Od kilku lat korzystam z mBank i jest okey (jak na moje potrzeby...).

    U mnie juz od kilku lat sprawdza sie polaczenie mBank + Inteligo. Cudow
    tam nie ma, ale podstawowe uslugi dzialaja bez najmniejszego problemu.

    Glowna zaleta: niskie koszty utrzymania.

    --
    michal

  • 9. Data: 2007-07-10 12:34:52
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    > [...]
    >
    > Jeszcze 0.99 za kartę.
    > do zalet zaliczyłbym a) możliwość subkont (np. wydzielone na kartę), b)

    c) możliwość płacenia zwykłą karta w internecie z mniejszymi prowizjami
    niż przy KK (spotkałem się z rozróżnianiem VE/KK tylko przy tanich
    liniach lotniczych ale może jeszcze gdzieś?).

    P.S.
    Ja konto a Inteligo nie mam. Na szczęście zawsze się znalazł jakiś
    znajomy z kartą Inteligo gdy musiałem za samolot płacić.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 10. Data: 2007-07-10 13:31:40
    Od: "mnemotechnik" <c...@g...pl>

    Dokładnie. Oprócz bankomatów własnych BGŻ ma jeszcze bezpłatne wypłaty z
    bankomatów Kredyt Banku, BS zrzeszonych w Banku Polskiej Spółdzielczości i
    Mazowieckim Banku Regionalnym - w sumie ok. 1900 maszyn i dodatkowo w 250
    placówkach. Od kiedy mają bezpłatnie prowadzony rachunek (płaci się 2PLN/mies
    za kartę) z dostępem przez internet - to całkiem rozsądna oferta.