  • 1. Data: 2007-07-09 20:52:13
    Temat: rezerwowa KK
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Utrata karty (zagubienie, kradzież, zniszczenie...) wiąże się z
    problemem "braku karty" przez pewien czas - do chwili gdy bank dostarczy
    nam duplikat. Jaką kartę byście polecili na "rezerwową"?

    Założenia:
    - Ma leżeć w szufladzie (najlepiej całymi latami) na wszelki wypadek i w
    zasadzie nic nie robić.
    - Jeśli jest nieużywana - ma absolutnie nic nie kosztować.

    Opłaty naliczane podczas używania katy, wysokie odsetki, czy inne koszty
    - są dopuszczalne, bo w końcu i tak zakładam, że ich nie poniosę przy
    normalnym "nieużywaniu" karty (choć lepiej, jakby były jak najmniejsze...)

    --
    Przemyslaw Kwiatkowski [Micha], m...@f...org.pl, 2:480/127@FidoNet
    SMS# +48 601 238089, GPG: 2CA0 F353 85FD B0F1 1BD4 73D7 F85D 2717

    "Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced."
    (c) Gregory Benford

  • 2. Data: 2007-07-09 21:05:23
    Temat: Re: rezerwowa KK
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

> [...]
    > - są dopuszczalne, bo w końcu i tak zakładam, że ich nie poniosę przy
    > normalnym "nieużywaniu" karty (choć lepiej, jakby były jak najmniejsze...)

    Visa Clasic Eurobanku (15 zl w drugim roku - pierwszy darmo)
    OneT Lucas Mastercard - 25 zl w drugim roku.
    Czasem Citibank uruchamia promocje z gwaracja 3 lat bez oplat za karte.

  • 3. Data: 2007-07-09 21:05:40
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 4. Data: 2007-07-09 21:42:53
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 9 Jul 2007 21:05:40 +0000 (UTC), Krzysztofsf wrote:

    > OneT Lucas Mastercard - 25 zl w drugim roku.

    W tej cenie są również karty Raiffeisena - VISA Nowa i MC Mistrzowska
    Karta.

    > Czasem Citibank uruchamia promocje z gwaracja 3 lat bez oplat za karte.

    Chyba się właśnie skończyła 30.06.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2007-07-10 15:41:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):
    > Założenia:
    > - Ma leżeć w szufladzie (najlepiej całymi latami) na wszelki wypadek i w
    > zasadzie nic nie robić.
    > - Jeśli jest nieużywana - ma absolutnie nic nie kosztować.

    Tak to sie nie da. Ja polecam MC Mistrzowska Raiffeisen (25zl/rok).

    --
    pozdrawiam
    Mithos