  • 11. Data: 2004-08-17 13:15:34
    Temat: Re: 1,1 %
    Od: "Pressto" <e- pressto@chello.pl.invalid>

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=opro_01d/id_tyt=23/
    zone=-1/section=indy

    > Jak Ci się udało wytargować?

    hmmm, prawdę powiedziawszy to nie wiem co miało bezpośredni wpływ na
    wysokość marży
    Sprawę załatwił doradca w PKO BP. Pierwotnie miało być 1,4%,
    ale doradca obiecał, że będzie dużo mniej. I słowa dotrzymał.
    Może wpływ na to, miał fakt, że jestem ich klientem i posiadam u nich konto
    Aurum ?
    Może wpływ na to miał fakt, że kredyt dużo ponad 100.000,00 PLN ?
    A może znaczenie miał tez fakt, że złożyłem wnioski w 4 bankach i wszędzie
    napisałem,
    że wybiorę najlepszą ofertę i zadziałał wolny rynek ? :)
    Ale jednego jestem pewien, zależało im, aby ten kredyt był u nich.
    Niewątpliwa porażką był fakt, iż nie zgodzili się aby zapis o bezprowizyjnej
    spłacie/nadpłacie
    znalazł się w umowie a nie w regulaminie.
    Weksle tez musiałem opłacić w pełnej wysokości, choć po co im weksle do dnia
    dzisiejszego nie rozumiem.
    Mają "hipotekę", mają umowę i BTE więc po co im dodatkowe te weksle ??
    --
    pozdrawiam
    Pressto

  • 12. Data: 2004-08-17 20:28:16
    Temat: Re: Małe uzupełnienie KREDYT we CHF
    Od: i...@p...onet.pl

    Przepraszam za pomyłke, a raczej niedopatrzenie