  • 1. Data: 2004-08-16 17:51:14
    Temat: problem z uzyskaniem kredytu
    Od: "thaZ [xpect]" <t...@N...pl>

    witam,
    mam problem z uzyskaniem kredytu
    - dla przykładu podam: dzwoniłem do Eurobanku
    podałem PESEL, nr dowodu i takie tam,
    otrzymałem odpowiedź, że nie mogą udzielić mi takowego
    - nawet na najmniejszą sumę.
    (natomiast z zakupem na raty nie ma problemu)

    hm.. zaniepokoiło mnie to i sprawdziłem swoje 'konto'
    w Krajowym Rej. Dłużników - nic, zero, nikomu nic nie jestem winien.

    mam 24 lata, kat A (nie byłem w armii - jestem studentem),
    pracuję od 2003, zarobki 2k na rękę (jednak wynagrodzenie nie jest
    przelewane do banku,
    ale przecież pytałem w różnych bankach, a konto mam tylko w 1 z nich).

    - co może być powodem ?
    help.

    thaZ

    PS. interesuje mnie kredyt na ok. 12-15 tys. na zakup auta
    - najlepiej bez wkładu własnego, no ale jak tu wziąść 12k jak
    nie dadzą mi nawet 500zł ?!

  • 2. Data: 2004-08-16 18:00:56
    Temat: Re: problem z uzyskaniem kredytu
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    thaZ [xpect] <t...@N...pl> wrote:
    > - co może być powodem ?

    mlody wiek i kat. A :)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-16 18:08:50
    Od: "thaZ [xpect]" <t...@N...pl>

    > mlody wiek i kat. A :)

    i koniec kropka ?
    nie mam co liczyć ? :(

    pozdr,
    thaZ

  • 4. Data: 2004-08-16 18:09:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    thaZ [xpect] <t...@N...pl> wrote:

    > i koniec kropka ?
    > nie mam co liczyć ? :(

    No jak dasz jakies zebezpieczenie w innym banku, to moze i da rade.
    Ewentualnie szukac innego banku - moze bnie bedzie do tego tak podchodzil
    rygorystycznie

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-08-16 19:02:28
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik thaZ [xpect] napisał:

    > mam problem z uzyskaniem kredytu

    Trudno ;)

    > mam 24 lata, kat A

    Tu jest ten problem na ileśdziesąt tam procent ;)

    > pracuję od 2003, zarobki 2k na rękę (jednak wynagrodzenie nie jest
    > przelewane do banku

    Krótki staż pracy mimo wszystko ... też część problemu ...

    > ale przecież pytałem w różnych bankach, a konto mam tylko w 1 z nich).
    > - co może być powodem ?

    J.W.

    > help.

    Może kredycik z jakąś lokatą pod zastaw ?

    > PS. interesuje mnie kredyt na ok. 12-15 tys. na zakup auta
    > - najlepiej bez wkładu własnego,

    O jery jery ... Provident się kłania ;)
    Na mój gust - nie dasz rady bez wkładu i zabezpieczenia właśnie np
    lokatką ;)

    > no ale jak tu wziąść 12k jak
    > nie dadzą mi nawet 500zł ?!

    Jak ktoś popełni samobójstwo, to daj znać ... (Czytaj, jak ktoś
    udzieli kredytu ;))
    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 6. Data: 2004-08-16 19:30:20
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 16 Aug 2004 21:02:28 +0200, Stasio Podróżnik naskrobał(a):

    > Może kredycik z jakąś lokatą pod zastaw ?

    a jakie to ma znaczenie? problemem dla banku NIE jest w tym przypadku
    wypłacalność klienta ale konieczność dawania darmowego kredytu bez
    możliwości wypowiedzenia w okresie służby wojskowej. Lokata nic nie zmieni
    bo kredyt nie będzie wypowiedziany ale zawieszony.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-08-16 19:33:17
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Sebol napisał:

> [...]
    > możliwości wypowiedzenia w okresie służby wojskowej. Lokata nic nie zmieni
    > bo kredyt nie będzie wypowiedziany ale zawieszony.

    To to ja wiem ... ale jeśli personalnie podejdą do gościa,to może i na
    scoring przymkną oczko ;) Napisałem tak, bo tak doradziłem kilka razy
    w zyciu znajomym, co by wzieli w tym wlasnie banku kredyt pod lokate
    dlugoterminowa ... Pozyczasz pieniadze od znajopmych , lokujesz w
    banku gdzie chcesz kredyt, sporzadzasz odpowiednia umowe ;) Ze
    znajomymi jesli chca tez cos spisujesz odpowiedniego ;) Ryzyko
    przechodzi na znajomych ;) Jesli wiesz co mam na mysli ... z mego
    doswiadczenia jako obserwatora takich prob - 2 razy sie powiodlo ;)

  • 8. Data: 2004-08-16 19:38:29
    Od: Jarosław Lech <j...@k...pl>

    Użytkownik "thaZ [xpect]" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > i koniec kropka ?
    > nie mam co liczyć ? :(

    Karta kredytowa? BIK?

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 9. Data: 2004-08-18 18:11:53
    Od: "Kamil Kosinski" <k...@...tak.dalej>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cfqtb0$6o1$1@news.onet.pl...

    > No jak dasz jakies zebezpieczenie w innym banku, to moze i da rade.
    > Ewentualnie szukac innego banku - moze bnie bedzie do tego tak podchodzil
    > rygorystycznie

    Na stronie Lukas Banku widziałem gdzieś informację, że udzialają takowych
    kredytów pod warunkiem, że w umowie znajdzie się punkt o niezawieszaniu
    spłaty w przypadku powołania do wojska.