    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Do XXL-a....
    Date: Wed, 29 Apr 2009 18:08:44 +0200

    Zamiast denerwować Dietera i epatować tu swoim brakiem umiejętności
    logicznego myślenia:

    "[...] Zeby nie bylo, ze post jest calkiem nie na temat. Dla USD i indeksow
    wazny
    bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.

    Z tego co napisałeś nic nie wynika.[...]"

    odpowiedziałbyś raczej platformiano-unijny propagandzisto jak twoi idole
    Tusk z Rostowskim zaplanowali budżet...:

    http://tiny.pl/zj5c

    ...że po niespełna IV-ech miesiącach 2009 roku deficyt wynosi 60% planu, a w
    oddali majaczy ogromna dziura budżetowa.
    Czy zechcesz odpowiedzieć mi na to pytanie dotyczące "profesjonalizmu"
    twojego ideologicznego "guru" zwanego również "słonce peru" czy może znowu
    schowasz głowę w piasek, jak zwykłeś to robić poprzednio, nie odpowiadając
    mi na żadne z konkretnych pytań, jakie w twoją stronę skierowałem ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/