  • 1. Data: 2009-01-08 15:08:33
    Temat: Do Dietera - o Dutkiewiczu...
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    Poseł PiS przechodzi do Polski XXI
    http://fakty.interia.pl/polska/news/posel-pis-przech
    odzi-do-polski-xxi,1239421

    [...] Ruch opowiada się m.in. za zmianą konstytucji i wprowadzeniem w Polsce
    systemu prezydenckiego, jednomandatowych okręgów wyborczych i zaprzestania
    finansowania partii politycznych z budżetu państwa. Pracami Ruchu kieruje
    rada, której przewodniczącym jest prezydent Wrocławia Rafał Dutkiewicz.
    [...]".

    Piękne postulaty Dieter, co ?

    Przypomina mi się przysłowie:

    "Jak partia mówi że da, to mówi .....".

    P.S. Ciekawe co na to UPR ....

    Dr.Endriu

  • 2. Data: 2009-01-08 15:19:22
    Temat: Re: Do Dietera - o Dutkiewiczu...
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Co lub kogo proponujesz?

    D.

  • 3. Data: 2009-01-08 15:25:12
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Co lub kogo proponujesz?

    Ogólnie to jestem za:

    1) wprowadzeniem w Polsce systemu prezydenckiego,
    2) jednomandatowymi okręgami wyborczymi
    3) zaprzestaniem finansowania partii politycznych z budżetu państwa.

    ... i popieram wszelakie inicjatywy polityczne (w sile 1-go głosu
    wyborczego) które są za tym, za czym jestem ja .....

    Dr.Endriu

  • 4. Data: 2009-01-08 15:32:24
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    Dieter nie ukrywa swojego adresu i to sie pisze na priva..

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 5. Data: 2009-01-08 23:56:16
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

> [...]
    >
    > ... i popieram wszelakie inicjatywy polityczne (w sile 1-go głosu
    > wyborczego) które są za tym, za czym jestem ja .....

    ja też
    problem polega na tym, ze nie zależy nikomu z okupujących izbę na zadnym z
    tych rozwiazań
    dlatego bedzie -1

  • 6. Data: 2009-01-09 07:44:42
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Po porazce w wyborach, ktore rozpisali na wlasna zgube i stracie poparcia
    Radia Maryja PiS wypadl na margines, z ktorego teraz probuje sie wyrwac
    czyniac rozne dziwne ruchy.

    Leszek

  • 7. Data: 2009-01-11 01:28:36
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
    | Po porazce w wyborach, ktore rozpisali na wlasna zgube i stracie poparcia
    | Radia Maryja PiS wypadl na margines, z ktorego teraz probuje sie wyrwac
    | czyniac rozne dziwne ruchy.
    |
    | Leszek

    Lechu, a jak sie to ma do Dutkiewicza?
    :) Barbara

  • 8. Data: 2009-01-11 07:57:03
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Lechu, a jak sie to ma do Dutkiewicza?

    To poczatek kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego, ktora
    zmobilizowala do dzialania ludzi nie wybranych do Sejmu i Senatu. Bycie
    deputowanym do PE to doskonale platne zajecie przystosunokowo malej liczbie
    obowiazkow. Czy jak zwykle chodzi tylko i wylacznie o pieniadze :)

    Natomiast Sejmie czy Senacie tak mala partia bedzie pelnila role przybudowki
    tak jak Samoobrona, LPR lub obecnie PSL i ugrupowania lewicowe

    Leszek

  • 9. Data: 2009-01-11 16:39:38
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > Ruchu kieruje rada, której przewodniczącym jest prezydent Wrocławia Rafał

    Wysłałem do Michalkiewcza mail'a odnośnie w/w inicjatywy poltycznej.
    Dostałęm zezwolenie na zamieszczenie arcyciekawej odpowiedzi na tej grupie:

    [...]
    Szanowny Panie!
    Zobaczymy, co z ego całego "ruchu" bedzie. Ja np. nie sadzę, żeby tacy
    politycy, jak np. Ujazdowski, Zalewski, czy Selin potrafili cos
    samodzielnie zrobić. To są za przeproszeniem pieski pokojowe, a nie
    wiecowe brytany. One moga ładnie wyglądać na kanapie - ale ktos musi
    ich na te kanapę polozyć. Dotychczas własnie tak sie wozili, więc nie
    jestem pewien, czy akurat teraz się zmienia. A Pan Dutkiewicz od
    Schetyny? No, to może znaczyć, ze razwiedka przygotowuje sobie
    alternatywę na wypadek, kiedy spuszczą Tuska z wodą. Pozdrawiam.
    Stanisław Michalkiewicz
    [...]

    Dr.Endriu

  • 10. Data: 2009-01-11 22:45:40
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Wysłałem do Michalkiewcza mail'a odnośnie w/w inicjatywy poltycznej.
    > Dostałęm zezwolenie na zamieszczenie arcyciekawej odpowiedzi na tej
    > grupie:

    jak zwykle nie ma nic ciekawego do powiedzenia, Michalkiewicz od jakiegoś
    czasu jest poprostu żałosny...

    pzdr,
    dkzzzzzz.