  • 1. Data: 2009-01-08 08:18:52
    Temat: Gdzie komentarze?
    Od: "ShootingStar" <s...@e...pl>

    01) stooq.pl (Jacek Rzeźniczek, Marcin R. Kiepas, Krzysztof Łucjan, Tomasz
    Gessner, Wojciech Suchomski, Piotr Kuczyński, inni...)

    02) bankier.pl (Paweł Rejczak)

    03) tvncnbc.pl

    04) grupa pl.biznes.wgpw

    Gdzie jeszcze komentarze w trakcie sesji giełdowej? Także te z dostępem
    płatnym...

    --

    ShootingStar

  • 2. Data: 2009-01-08 20:54:18
    Temat: Re: Gdzie komentarze?
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    ShootingStar wrote:
> [...]
    >
    > 03) tvncnbc.pl
    >
    > 04) grupa pl.biznes.wgpw
    >
    > Gdzie jeszcze komentarze w trakcie sesji giełdowej? Także te z dostępem

    Jak chcesz jak najbardziej na bieżąco, to w archiwum powinien być
    zapisany adres ircowego kanału grupy. Nie wiem, czy jeszcze żyje ten
    czat - ale kiedyś w czasie sesji można było spokojnie podyskutować.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 3. Data: 2009-01-09 08:31:14
    Od: "ShootingStar" <s...@e...pl>

    irc.szas.dnc.pl 6667
    #futures

    Nie działa niestety... Działał w 2003 roku ;)

    --
    ShootingStar

  • 4. Data: 2009-01-09 09:17:28
    Od: Robert <r...@r...pl>

    ShootingStar pisze:
    > irc.szas.dnc.pl 6667
    > #futures
    >
    > Nie działa niestety... Działał w 2003 roku ;)

    http://www.ifutures.pl/viewforum.php?f=9

    RM.

  • 5. Data: 2009-01-09 22:44:40
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "ShootingStar" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    > irc.szas.dnc.pl 6667
    > #futures
    >
    > Nie działa niestety... Działał w 2003 roku ;)
    >
    > --
    > ShootingStar

    irc tej grupy był inny, ale on nie żył
    a widze że dotarłeś, gdzie trzeba
    :)

  • 6. Data: 2009-01-11 20:15:59
    Od: abraxas <p...@g...com>

    http://www.parkiet.com/

  • 7. Data: 2009-01-24 12:26:22
    Od: "prot" <x...@s...hjw>

    "skippy" <s...@t...mercury> wrote:
    > irc tej grupy był inny, ale on nie żył
    > a widze że dotarłeś, gdzie trzeba
    > :)

    Ciesz sie nadal mlodoscia ;)
    Zawsze byl wlasnie ten powyzszy gdzie bywali np Rejczak i Maliszewski...
    Kiedy "szas" dokonal zywota, serwer zmienil sie na knet7.org