  • 21. Data: 2004-10-18 14:15:11
    Temat: Re: Dlaczego warto się spieszyć z wprowadzeniem euro - artykul Malina.
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Mon, 18 Oct 2004 15:24:11 +0200, "Jacek Maliszewski EFIX Polska"
    <j...@e...com> wrote:

    >Czy moze mi ktos przeslac linka do tego artykulu? Przegapilem bedac na
    >Targach w Wawie ;( a chcialbym sprawdzic, co mi wycieli, a co zostawili. I
    >czy po korekcie artykul nie stracil sensu wypowiedzi. z gory dziekuje.

    Przeciez calosc artykulu miales zacytowana w pierwszym poscie w tym watku,
    link tez byl w ktorym z kolejnych postow.
    Jeszcze raz:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1211012

    I jak Ci sie podobaja komentarze pod artykulem? ;>

  • 22. Data: 2004-10-18 15:51:35
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > Przeciez calosc artykulu miales zacytowana w pierwszym poscie w tym watku,
    > link tez byl w ktorym z kolejnych postow.
> [...]

    No wlasnie moj Aotlook chyba zle skonfigurowany, bo nie pokazal mi
    pierwszych postow tego watku :(

    > I jak Ci sie podobaja komentarze pod artykulem? ;>

    Jeszcze nie czytalem ...

    Malin

  • 23. Data: 2004-10-18 16:05:40
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > I jak Ci sie podobaja komentarze pod artykulem? ;>

    No juz przeczytalem.
    No coz ... widac jestem osamotniony w swych pogladach.
    Takie zycie ...

    Malin

  • 24. Data: 2004-10-18 16:27:41
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Mon, 18 Oct 2004 17:51:35 +0200, "Jacek Maliszewski EFIX Polska"
    <j...@e...com> wrote:

    e_id=1211012

    >No wlasnie moj Aotlook chyba zle skonfigurowany, bo nie pokazal mi
    >pierwszych postow tego watku :(

    Zawsze mozesz zajrzec do archiwum tu:
    niusy.onet.pl
    lub tu:
    www.polnews.pl
    lub tu:
    groups.google.pl

    >No juz przeczytalem.
    >No coz ... widac jestem osamotniony w swych pogladach.
    >Takie zycie ...

    Nie przejmuj sie, trzeba pisac co sie mysli, ja bylem zdziwiony taka iloscia
    negatywnych komentarzy.
    Historia pokaze kto mial racje.

  • 25. Data: 2004-10-18 16:36:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik andy_k napisał:

    > Nie przejmuj sie, trzeba pisac co sie mysli, ja bylem zdziwiony taka iloscia
    > negatywnych komentarzy.

    Heh, zadziwiaja mnie ludzie, ktorzy wkolko pieprza o jakiejs utracie
    suwerennosci i innych tego typu pierdolach. Narodowi histerycy.

    > Historia pokaze kto mial racje.

    A to akurat ma male znaczenie, bo z historii wnioskow wyciagac nie nalezy.

    Bartol

  • 26. Data: 2004-10-18 16:41:03
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Mon, 18 Oct 2004 18:18:11 -0400, "MXW" <m...@n...here> wrote:

    >Samotnosc to choroba, trzeba sie leczyc a nie stekac !

    Ale z drugiej strony owczy ped to tez nie jest pozytywne zjawisko IMHO...

  • 27. Data: 2004-10-18 16:48:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dokladniej: ped do Euro osamotnionych baranow

    Cóż za "głęboka" analiza.

  • 28. Data: 2004-10-18 16:56:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie dales cc do abuse