  • 1. Data: 2002-07-22 21:59:50
    Temat: Dla uzytkownikow KK BZWBK :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Bezpieczne lato z kartami BZ WBK 2002-07-22 (16:32)
    Drukuj Powiadom znajomego

    Bank Zachodni WBK SA przygotował akcję promującą płatności kartami
    kredytowymi.
    Użytkownicy kart, którzy w okresie od 22 lipca do 18 sierpnia 2002 wykonają
    przynajmniej 3 transakcje bezgotówkowe kartą kredytową i prześlą 19 sierpnia
    w godzinach 10:00 - 15:00 zgłoszenie na skrzynkę pocztową
    k...@b...pl mogą otrzymać bezpłatny pakiet ubezpieczeń
    turystycznych na podróż zagraniczną zawierający: ubezpieczenie kosztów
    leczenia, utraty bagażu, następstw nieszczęśliwych wypadków, a także szkód
    wynikłych podczas uprawiania sportów takich jak jazda konna, nurkowanie,
    wspinaczka wysokogórska i innych. Nagrody otrzyma pierwsze 50 osób. (AN)

    za wp

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-23 10:34:57
    Temat: Re: Dla uzytkownikow KK BZWBK :)
    Od: "sceptyk" <s...@o...pl>

    >Bezpieczne lato z kartami BZ WBK 2002-07-22 (16:32)

    fajnie, tylko ze ja wlasnie wrocilem.
    NIE FAJNIE bo waznosc mojej karty konczy sie w tym miesiacu, a wznowienia
    jeszcze nie ma ! Dali wlasnie do tloczenia. Pan Doradca w oddziale
    poinformowal mnie, ze przeciez jeszcze mam wazna karte, wiec spoko. Jak
    grzecznie zapytalem coby bylo gdybym zechcial jutro wyjechac na miesiac, tylko
    sie skrzywil.
    Skucha, a mialo byc tak pieknie.

    sceptyk
    archiwum i przeszukiwanie newsów