  • 1. Data: 2002-07-22 19:04:18
    Temat: Re: centralny rejest zastrzeżeń
    Od: "castrol1" <c...@w...pl>

    no własnie onbi powiedzieli ze jestem czysty to znaczy ze sciemniaj a
    a jak to mozna sprawdzi c czy m owi a prawde bo wiem ze cos jakiś bank ma na
    m ojj temat bo ciagle mi w baku o tym mówią ale nie chcą powiedziec co
    i mnie wto wkurwia

  • 2. Data: 2002-07-23 13:21:24
    Temat: centralny rejest zastrzeżeń
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    czy ktos wie gdzie śa przechowywanne wiadomości o niesolidnych
    kredytobiorcacz
    chodzi mi o to ze cały czas banki coś na mnie mają ale oczywiście nie chcą
    nic powiedziec a ja nie wiem o co im chodzi
    w biurze informacji kredytowej sprawdziłem i tam jestem czysty

  • 3. Data: 2002-07-23 13:54:50
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    Użytkownik "castrol" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nic powiedziec a ja nie wiem o co im chodzi
    > w biurze informacji kredytowej sprawdziłem i tam jestem czysty

    lub jeśli ajkiś bankowiec mógłby mnie sprawdzić czy moge dostać kredyt i co
    wyniknie z tego to podam swoje dane
    bo mnie to juz wkurza
    ciagle coś jest nie tak a ja nie wiem o co im cjhodzi

  • 4. Data: 2002-07-23 16:27:24
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

  • 5. Data: 2002-07-23 23:07:05
    Od: "Seba " <s...@p...gazeta.pl>

    Cześć,

    Jesteś prawdopodobnie zastrzeżony w centralnym rejestrze ZBP(Związek Banków
    Polskich). Żaden bank ci o tym nie powie, szeregowi pracownicy nie wiedzą
    nawet jakiego typu jest to zastrzeżenie, więc nie pytaj.

    Sytuacja jest o tyle dziwna, że jesteś czysty w BIKu-u. Jeżeli coś by było
    nie tak powinieneś być również tam, ponieważ dane za zeszłe lata zostały
    również przez banki przekazane.

    Napisz pismo do centrali banku z zapytaniem, może coś napiszą.

    Przypomij sobie czy nie miałeś problemów z jakimś kredytem, czy byłeś karany,
    czy skłamałeś kiedyś w jakimś wniosku kredytowym...możliwości jest wiele.

    Z reguły danej z tej listy są usuwane nie szybciej niż po 5 latach lub wogóle.

    Cześć

  • 6. Data: 2002-07-24 08:03:01
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    to co znaczy ze w ogóle nie bede juz nigdy mógł wziąść kredytu

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2002-07-24 08:25:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Seba "
    > Jesteś prawdopodobnie zastrzeżony w centralnym rejestrze ZBP(Związek Banków
    > Polskich). Żaden bank ci o tym nie powie, szeregowi pracownicy nie wiedzą
    > nawet jakiego typu jest to zastrzeżenie, więc nie pytaj.
    (...............)
    > Napisz pismo do centrali banku z zapytaniem, może coś napiszą.

    jak ktos ma/mial rachunki w ladnych kilku bankach to ma pisac do wszystkich ?

    Ja bym zaczal od ZBP - niech odpowiedza na pismie czy maja taki rejestr i co o
    kliencie wiedza - jak napisza ze nie maja nic i w BIKu tez nic to wtedy dopiero
    siasc i zaplakac :-((

    przeciez nie wiadomo ile wynosi szkoda (odmowa udzielenia kredytu) wiec nawet do
    Arbitra sie nie mozna zglosic - no chyba ze do GINBu - ktos musi miec prawo
    wnioskowania o zmiane glupich przepisow wewnetrznych, ktore sobie wydumaly te
    instytucje!
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-07-24 08:33:30
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

> [...]
    prawo
    > wnioskowania o zmiane glupich przepisow wewnetrznych, ktore sobie wydumaly
    i jak oni to bedą zmieniac to ile to potrwa
    njgorsza jest niewiedza