  • 1. Data: 2005-01-08 01:13:03
    Temat: Dinar iracki.
    Od: "Max" <m...@o...pl>

    Chcialbym sie dowiedziec jaki jest kurs dinara irackiego do dolara
    amerykanskiego oraz gdzie mozna znalezc cene za hektar ziemi w polnocnej
    czesci Iraku w okolicach Irbilu? (nie chodzi mi o pola naftowe niedaleko
    Kirkuka)

    Jakies namiary na posrednikow, tendencje cenowe.

  • 2. Data: 2005-01-08 01:14:35
    Temat: Re: Dinar iracki.
    Od: "Max" <m...@o...pl>

    Prosze o powazne odpowiedzi.

    pozdrawiam
    Max

  • 3. Data: 2005-01-08 10:31:56
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    "Max"
    > Chcialbym sie dowiedziec jaki jest kurs dinara irackiego do dolara
    > amerykanskiego

    1 IQD = 0.000675813 USD
    1 USD = 1,479.70 IQD

    >oraz gdzie mozna znalezc cene za hektar ziemi w polnocnej
    > czesci Iraku w okolicach Irbilu? (nie chodzi mi o pola naftowe niedaleko
    > Kirkuka)

    w drugiej sprawie niestety ci nie pomoge, ale ciekaw jestem skad ten pomysl
    ;)

    pozdro

  • 4. Data: 2005-01-08 12:09:02
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 8 Jan 2005 11:31:56 +0100, "r-a-d"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    >w drugiej sprawie niestety ci nie pomoge, ale ciekaw jestem skad ten pomysl
    >;)

    poza tym: czy ktokolwiek jest w stanie odpowiedzieć na pytanie jaka
    jest "cena za hektar ziemi w północnym ... <można wstawić nazwę
    dowolnego kraju>"?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2005-01-09 09:51:33
    Od: "Max" <m...@o...pl>

    Dziekuje za profesjonalna odpowiedz.

    pozdrawiam
    Max

  • 6. Data: 2005-01-09 09:53:12
    Od: "Max" <m...@o...pl>

    > jest "cena za hektar ziemi w północnym ... <można wstawić nazwę
    > dowolnego kraju>"?
    > --
    > Jarek Andrzejewski

    Prosze dokladnie przeczytac posta :)

    pozdrawiam
    Max

  • 7. Data: 2005-01-09 09:56:55
    Od: "Max" <m...@o...pl>

    > w drugiej sprawie niestety ci nie pomoge, ale ciekaw jestem skad ten
    > pomysl
    > ;)
    >
    > pozdro

    Dowiedzialem sie ostatnio, ze posiadlosci w Iraku drozeja w niezwyklym
    tempie. Niektore podrozaly w ostatnim roku o 2000%. I tak sa podobno moga
    zdrozec jeszcze o 1200%.

    Ciekawi mnie rowniez kto to wszystko tak masowo wykupuje. Niezwykly popyt.

  • 8. Data: 2005-01-09 14:10:42
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 9 Jan 2005 10:53:12 +0100, "Max" <m...@o...pl> wrote:

    >Prosze dokladnie przeczytac posta :)

    no, przeczytałem. I co, Irak różni się od innych krajów? W północnym
    Iraku każdy hektar kosztuje dokładnie tyle samo?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2005-01-10 15:36:56
    Od: "Max" <m...@o...pl>

    Czlowieku sam siebie cytujesz. Niezly jestes. Mowilem abys przeczytal moj
    pos a nie swoj. Mnie chodzi o Irak a nie o dowolny kraj, dokladnie to
    zaznaczylem w poscie.

    pozdrawiam
    Max