  • 1. Data: 2007-03-13 06:54:33
    Temat: Wkrótce za zakupy w sieci będziemy płacić płaskimi kartami debetowymi
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    http://euro.bankier.pl/news/article.html?article_id=
    1558252&type_id=1

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2007-03-13 07:08:28
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    gg zapodał(-a):
    > http://euro.bankier.pl/news/article.html?article_id=
    1558252&type_id=1

    To ja mam poniżej pleców taką kartę, ja nie
    chcę takiej możliwości.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2007-03-13 08:16:35
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    DooMiniK napisał(a):
    > To ja mam poniżej pleców taką kartę, ja nie
    > chcę takiej możliwości.

    a ja chce, uwazam to za dobry pomysl
    powinna byc jeszcze mozliwosc wlaczenia / wylaczenia tej opcji

  • 4. Data: 2007-03-13 10:23:00
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Wojtaszek wrote:

    > a ja chce, uwazam to za dobry pomysl
    > powinna byc jeszcze mozliwosc wlaczenia / wylaczenia tej opcji

    O to jest bardzo dobry pomysł! Logujemy się do konta włączamy kupujemy i
    wyłączamy. W artykule piszą, że to głównie dla młodych ludzi więc
    poradzą sobie bez żadnych problemów.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-03-13 10:40:15
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "gg" wrote in message

    > http://euro.bankier.pl/news/article.html?article_id=
    1558252&type_id=1

    no pare dni temu dostałem nową Visa Electron Kontakt z kredyt banku
    która już posiada CVV

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2007-03-13 10:46:15
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    sumi wrote:

    1558252&type_id=1

    > no pare dni temu dostałem nową Visa Electron Kontakt z kredyt banku
    > która już posiada CVV

    Ale "manie" CVV o niczym nie świadczy. VE z mBanku też mają CVV a nie da
    się nimi płacić w Internecie.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 7. Data: 2007-03-13 10:46:49
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Marcin Lubojański" wrote in message

    > Ale "manie" CVV o niczym nie świadczy. VE z mBanku też mają CVV a nie da
    > się nimi płacić w Internecie.

    Właśnie przed chwilą dla testu przy jej użyciu zapłaciłem
    w OnetBoksy 15PLN za reklamę - bez problemu
    W onecie jest eCard
    tak wiec nowymi kartami kredyt banku można

  • 8. Data: 2007-03-13 11:48:27
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Wojtaszek zapodał(-a):
    > a ja chce, uwazam to za dobry pomysl
    > powinna byc jeszcze mozliwosc wlaczenia / wylaczenia tej opcji

    Dokładnie o tym pomyślałem. Jak tego nie będzie,
    to mam w d... taką kartę.

  • 9. Data: 2007-03-13 18:19:16
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik Marcin Lubojański napisał:

    > Ale "manie" CVV o niczym nie świadczy. VE z mBanku też mają CVV a nie da
    > się nimi płacić w Internecie.

    Świadczy o tym, że karta do płacenia w necie jest przygotowana. Po
    stronie banku pozostaje tylko kwestia włączenia tej możliwości.
    Czyli: pierwszy, niezbędny krok, po którym mogą, acz nie muszą, nastąpić
    kolejne.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2007-03-13 18:31:42
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    W Gruzji dawno temu można było płacić via net VE. Nawet gdy ostatnio pytałem
    w BoG.ge czy następną mogę wzioć Maestro, to pani ze ździwieniem zapytała
    czy napewno nie zamierzam jej używać w internecie.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz