  • 1. Data: 2023-10-25 12:15:48
    Temat: oszusci
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    chyba mnie usiłują naciągnąc, dzwoni pani z ruskim zaspiewem i mówi
    ze czeka wypłata.
    Co tu zrobic ... za psikusa oczywiscie, bo na razie umówiłem się na
    później :-)

    Na Youtubie jakis cwaniak dobiera sie do komputera spamera,
    to chyba PCAnywhere ... ma taką funkcję ?

    J.

  • 2. Data: 2023-10-25 15:19:56
    Temat: Re: oszusci
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-25 o 12:15, J.F pisze:
    > chyba mnie usiłują naciągnąc, dzwoni pani z ruskim zaspiewem i mówi ze
    > czeka wypłata. Co tu zrobic ... za psikusa oczywiscie, bo na razie
    > umówiłem się na później ?

    Jak każdy praworządny obywatel powinieneś nagrać rozmowę i zgłosić na
    policję. A przynajmniej do NASK

    https://www.komputerswiat.pl/aktualnosci/koniecznie-
    zapisz-ten-numer-telefonu-to-bat-na-naciagaczy/kd40c
    k0