  • 11. Data: 2004-04-08 15:45:51
    Temat: Re: Debet w Inteligo?... dziwne
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:c53lh3$t8q$1@inews.gazeta.pl...

    > Z tego wynika, ze nic nie wynika. ;-) Nie przelewalem wynagrodzenia,
    > wykonywalem okolo 5 przelewow miesiecznie. Czasem placiclem karta (ale
    > rzadko, jak cos zostawalo po zaplaceniu rachunkow). Konto czyscilem z
    > reguly prawie do zera na koniec miesiaca. I bylem wystarczajaco aktywnym
    > uzytkownikiem, zeby starac sie o debet.

    Ja mam konto od poczatku Inteligo - wplywala na to jakas kasa na glowny i
    lezy troche na lokatach. Jak wprowadzili debet to z uporem maniaka pisalo mi
    ze nie mam zdolnosci kredytowej. Po wplywie pieniedzy ze zwrotu z US udalo
    mi sie i pokazala sie ankieta. Ostroznie wpisalem ze chce 600, pomielilo
    chwilke i napisalo mi ze moge wybrac 600 albo 2 000.
    --
    JaKi