    From: "Tomasz Jaszowski" <T...@s...wroc.pl!!!>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Debet w Inteligo?... dziwne
    Date: Thu, 8 Apr 2004 15:00:17 +0200

    Zalozylem konto Inteligo, dostalem karte, place nia, wybieram kase w
    bankomatach, ciesze sie serwisem SMS i dostepem przez internet... no i
    nadszedl czas ostatecznego rozstania sie z CBE Pekao, wiec pomyslalem sobie,
    co mi tam..., zmienie kredyt odnawialny w CBE na debet w Inteligo.

    na konto wplywa moja pensja (no narazie wplynela pierwsza, bo z powodu
    zamieszania w ksiegowosci dopiero za marzec mi wyslali, chociaz konto mam od
    polowy stycznia)... poza tym mialem pare wiekszych wplat, bo troche ekstra
    kasy weszlo... generalnie osad jakis jest, srednie saldo ok 500pln, max do
    kilku tys. ...

    po przeczytaniu info ze debet moze zostac przyznany juz po pierwszym wplywie
    uznalem ze raczej nie powinno byc problemu, i jakiez bylo moje zdziwienie
    gdy po kliknieciu w link zloz wniosek online dostalem komunikat:

    a.. Nie korzystasz aktywnie ze swojego konta Inteligo. Zachęcamy Cię do
    czynnego korzystania z oferty konta Inteligo, a wkrótce będziesz mógł
    ubiegać się o przyznanie w nim debetu.

    zaintrygowany zadzwonilem na hotline i uslyszalem, ze za malo obracam
    pieniedzmi (!) ... upewnilem sie, bo myslalem ze cos nie zrozumialem... ale
    pani potwierdzila, ze zbyt malo operacji wplywu i wyplywu kasy mam...

    a moze ktos z was wie, ile trzeba zrobic operacji miesiecznie zeby 'aktywnie
    korzystac z konta'?

    to zrobie sobie automat (i odzaluje pare pln) i poprzelewam kase w kolko
    pomiedzy inteligo i mbank... (a moze wystarczy przelewac pomiedzy subkontami
    inteligo?), tylko ile razy musialbym dokonac tej operacji zeby uzyskac ten
    debet?

    (i jeszcze, nie wiem czy to wazne, ale konto jest wspolne, a
    wspowlascicielka korzysta sporadycznie z karty do wyciagania kasy ze
    'sciany'... i wplaca kase osobiscie w oddziale PKO, bo jej pracodawca woli
    dac $ do reki)
    --
    Tomek
    niepomiernie zdziwiony