  • 11. Data: 2003-10-03 07:46:53
    Temat: Re: Debet w Inteligo
    Od: "Jakub Arcisz" <k...@o...pl>

    Podam ciekawostkę: zgłożyłem wniosek o przyznanie salda debetowego w wys. 500
    PLN, Bank odpowiedział, że nie może przyjąć moich warunków, może mi za to
    zapropoonować saldo w wys. 499,99 PLN !!!!!!!!!
    Ech, głupie te komputery....

    adios
    kjuba

  • 12. Data: 2003-10-03 10:55:03
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule 3...@n...onet.pl,
    niejaki(a): Jakub Arcisz z adresu <k...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > wys. 500 PLN, Bank odpowiedział, że nie może przyjąć moich warunków,
    > może mi za to zapropoonować saldo w wys. 499,99 PLN !!!!!!!!!

    Nie takie głupie ;)
    Ustawa o kredycie konsumenckim wymaga od kwoty 500 PLN formy pisemnej
    umowy i dlatego jest to wydawałoby się dziwne ograniczenie dla osób
    fizycznych. i celów bezpośrednio niezwiązanych z działalnością
    gospodarczą.
    oporek