  • 11. Data: 2003-03-18 17:12:56
    Temat: Re: [Darłowo] - Dziura bankomatowa
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Poza tym chce podkreslic istotna sprawe - o pomste wola nie tylko brak
    > Euronetu konkretnie, ale ILOSC tych bankomatow !
    > Od polowy czerwca do polowy wrzesnia kolejka przy tym PKO BP osiaga do
    > kilkunastu metrow! Zalosny widok, a turysci klna, na czym swiat stoi!

    To strasznie nerwowi Ci turyści. Ja ostatnio w Mielnie stałem sobie w
    kolejeczce, "widoki" podziwiałem ;-), piwko sączyłem... :-)))

    K. Kowalski

  • 12. Data: 2003-03-18 17:21:07
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > To strasznie nerwowi Ci turyści. Ja ostatnio w Mielnie stałem sobie w
    > kolejeczce, "widoki" podziwiałem ;-), piwko sączyłem... :-)))

    Co innego przy plaży, ale w środku miasta za saczenie piwka, to Straz
    Miejska moze mandat wlepic w majestacie obowiazujacych przepisow :)) Ale to
    juz chyba NTG :))

    pzdr
    Seb

  • 13. Data: 2003-03-18 20:32:14
    Od: "%oil" <c...@a...konto.pl>

    W niemcowie widziałem bankomaty na różnych imprezach np.święto piwa,zawody
    na torze wyścigowym,
    były one mobilne w starym autobusie pełna kulturka jedna satelita na dachu i
    po zawodach a w środku 6 maszyn wyglądało to jak saloon gier.Siec nie
    skojarzona z żadnym bankiem cos takiego jak nasz Euronet
    U nas tylko na koncercie ,,przystanek woodstock PKOBP okazjonalnie postawiło
    maszyny ,na pewno się zwróciły koszty i cos zostało !

  • 14. Data: 2003-03-18 23:29:16
    Od: "TherminatoR" <t...@i...pl.spamwon>

    Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jest soboe miasteczko nadmorskie - Darłowo.
    > Okolo 18 tys mieszkancow poza sezonem, w sezonie 10x tyle. Oto pełna
    liczba
    > bankomatów:
    >
    > 1. PKO BP - 1szt
    > 2. SGB - 1 szt. (siec wlasna banku Społdzielczego)
    >
    > Koniec.

    Hej!

    Jest jeszcze PKO BP 1,5 km dalej w Darlowku - troche mniej obciazony ;-)

  • 15. Data: 2003-03-18 23:30:25
    Od: "TherminatoR" <t...@i...pl.spamwon>

    > miejscowosciach
    >
    > To prawda, ale do nas jakoś nie dotarły. Widziałem takie (chyba) w
    Mielnie.
    > No, gdyby TAM nie było latem bankomatu to juz calkiem....
    >
    > Seb

    ;-)
    W mielnie sa 2 bankomaty KB i 1 PKO BP.

  • 16. Data: 2003-03-19 07:25:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Jest soboe miasteczko nadmorskie - Darłowo.
    > Okolo 18 tys mieszkancow poza sezonem, w sezonie 10x tyle. Oto pełna

    i 1szt w Darlowku

    > 2. SGB - 1 szt. (siec wlasna banku Społdzielczego)
    >
    > Koniec.
    >
    > Ani widu Euronetu.

    > Iluz mam znajomych, ktorzy nie maja wyboru przy zakladaniu kont w
    e-bankach,
    > bo wybór bankomatów jest żaden.....
    > "Po co mi konto w mBanku, Lukasie, Multi czy innym, jak kaski w całym
    > miescie nie wyplace gratis?" - to ich sluszna reakcja.

    Jak najbardziej sluszna. Nie tylko oprocentowanie konta jest istotne przy
    wyborze banku.

    > Czy wołanie o bankomat Euronetu ma jakis sens?

    IMO nie. Euronet potrzebuje obrotow przez caly rok a nie 2 miesiace w roku.
    Ewentualnie jakis sezonowy.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2003-03-19 07:32:14
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > W ogóle z BP poznikały bankomaty - chociażby Euronet na stacji
    > koło hotelu Wrocław (w tymże mieście)... Co prawda blisko jest

    Tamten to chyba zabrali do muzeum :) To był jakiś NCR sprzed 30
    laty...

    Grzexs

  • 18. Data: 2003-03-19 07:36:28
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    BTW czy
    > miejscowosciach
    >
    > To prawda, ale do nas jakoœ nie dotarły. Widziałem takie (chyba) w
    Mielnie.
    > No, gdyby TAM nie było latem bankomatu to juz calkiem....

    A w Kołobrzegu, pomimo tego że jest tam na stałe zainstalowany
    Euronet, ale w centrum, w sezonie jest stawiany drugi przy deptaku
    niedaleko molo. Ale cieszył się takim sobie powodzeniem, może dlatego,
    że był dość mało widoczny między budkami z "pamiatkami".

    Grzexs

  • 19. Data: 2003-03-19 08:37:06
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Hej!
    >
    > Jest jeszcze PKO BP 1,5 km dalej w Darlowku - troche mniej obciazony ;-)

    To prawda, ale to juz jednak Darłowko, inna miejscowosc. Zaden darlowiak na
    piechote nie pojdzie, a dojechac samochodem to juz inne zagadnienie.... ;)

    pzdr
    S.

  • 20. Data: 2003-03-20 07:55:27
    Od: "Kamar" <k...@p...onet.pl>

    . przemo . wrote:
    > W ogóle z BP poznikały bankomaty - chociażby Euronet na stacji
    > koło hotelu Wrocław (w tymże mieście)... Co prawda blisko jest
    > inny Euronet (sklep Epi), ale zdaje się, że w nocy nie jest on
    > dostępny i w tym przypadku żadnego bliskiego bankomatu tej sieci
    > już nie ma...

    Jest w Arenie na Komandorskiej (na zewnątrz)

    Pozdrowienia
    Kamar