  • 1. Data: 2003-03-18 13:44:14
    Temat: Zamkniecie rachunku w Inteligo - ile?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Witam.
    Ile srednio trwa zamkniecie rachunku w Inteligo od momentu otrzymania przez
    nich wypowiedzenia umowy?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-03-18 14:11:30
    Temat: Re: Zamkniecie rachunku w Inteligo - ile?
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Ile srednio trwa zamkniecie rachunku w Inteligo od momentu otrzymania
    przez
    > nich wypowiedzenia umowy?

    Wg mojego promotora 2,5 miesiaca.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-03-18 14:26:20
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

> [...]
    > Witam.
    > Ile srednio trwa zamkniecie rachunku w Inteligo od momentu otrzymania
    Na razie w 7 dni po wrzuceniu polecenia do skrzynki pocztowej mój rachunek
    zniknął z Internetu, a teraz czekam na fizyczne zamknięcie. Powiedzieli mi,
    że za tan czas od "zniknięcia" nie będą już pobierane opłaty.

    Pozdrawiam
    Kuba