    From: "Skalar" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dania (Bornholm) i transakcje KK - czy to możliwe?
    Date: Tue, 16 Jul 2002 11:39:40 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@62.233.163.46

    Witam,

    Czytam sobie ogólne informacje o wyspie Bornholm i oczom nie wierzę (za
    stroną http://www.bornholm.pl/ogolne.htm):

    "Istnieje wiele bankomatów na większość kart kredytowych, którymi można też
    płacić w większych sklepach i restauracjach oraz na większości stacji
    benzynowych (każdorazowe jej użycie kosztuje 30 DKK). "

    Czy to jest możliwe, żeby przy transakcjach bezgotówkowych pobierali sobie
    każdorazowo 30 koron (prawie 17 PLN)? Dla kogo idzie ten haracz? Wszak wg
    BPH PBK karta daje nam "możliwość płacenia za towary i usługi w kraju i
    zagranicą - BEZ PROWIZJI!"

    Co otym myślicie?
    A może ktoś był na Bornholmie i może to potwierdzić lub zaprzeczyć?
    Wybieram się tam za 2 tygodnie z kredytówką BPH PBK (jeżeli mi zdążą wydać
    ;-)) i ta informacja (mam nadzieje nieprawdziwa) mnie powaliła :-O

    Arek