  • Data: 2002-07-16 22:15:22
    Temat: Re: Dania (Bornholm) i transakcje KK - czy to możliwe?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Jul 2002 11:39:40 +0200, "Skalar"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Co otym myślicie?
    >A może ktoś był na Bornholmie i może to potwierdzić lub zaprzeczyć?
    >Wybieram się tam za 2 tygodnie z kredytówką BPH PBK (jeżeli mi zdążą wydać
    >;-)) i ta informacja (mam nadzieje nieprawdziwa) mnie powaliła :-O

    Bylem na Bornholmie rok temu i zadnych dodatkowych prowizji nie bylo.
    Wszystko dzialalo normalnie - no moze poza jednym wyjatkiem: wszystkie
    transakcje kartami wypuklymi mialem autoryzowane. Wyplacalem z
    bankomatow, placilem w sklepach i na kempingu - zadnych
    niespodziewanych prowizji. Na stacji nie tankowalem, bo i po co.
    Zatankowalem w Swinoujsciu, a wielkosc Bornholmu nie umozliwia
    spalenia calego baku benzyny w krotkim czasie, chocby nie wiem jak sie
    starac :-) Zreszta tam sie jedzie na rower.
    Z ciekawostek: powszechny jest cash back, czyli wyplata gotowki na
    karte w sklepach. Wymagany jest PIN. Nie wiem, czy jest za to jakas
    prowizja, bo mimo prob nie udalo mi sie wykonac cash backu - pani z
    supermarketu malo kumala po angielsku, a ja malo po dunsku :-)
    Wszystkie swoje transakcje autoryzowalem wiec podpisem (oprocz
    bankomatow off course).
    Mila niespodzianke zrobili mi rowniez w jednym z bankow. Gdy
    ichniejszy bankomat zjadl mi karte MC BPH (dawno nieuzywany PIN
    ulecial w zapomnienie) :-) pani po obejrzeniu polskiego dowodu
    osobistego (nowego) oddala mi zjedzona karte.
    I to by bylo na tyle. Poza tym bardzo mile miejsce, choc troche za
    duzo tam Polakow :-)))

    PGR